“استرداد” 100 دقیقه ای شد/ اکران از 25 آبان ماه

محسن علی‌اکبری که تهیه‌کنندگی فیلم “استرداد” را برعهده دارد درباره تغییراتی که روی این فیلم برای اکران اعمال می‌شود گفت: پس از جشنواره فیلم فجر سال گذشته که فیلم برای اولین‌بار در آنجا در معرض نمایش درآمد، تصمیم گرفتیم زمان “استرداد” را کمتر کنیم.

 
وی درباره دلیل کمتر کردن زمان فیلم توضیح داد: احساس کردیم اگر کمی زمان فیلم کمتر شود کمی ریتم آن تندتر می‌شود به همین منظور برخی سکانس‌ها کوتاه شد.

 
این تهیه‌کننده افزود: با توجه به این موضوع باید روی برخی دیالوگ‌ها که مربوط به این سکانس‌ها بود دوباره اصلاحاتی انجام می دادیم که طی چند روز گذشته با حضور بازیگران این کار را انجام دادیم.

 
به گفته وی، “استرداد” برای اکران عمومی با زمان 100 دقیقه‌ای روی پرده می رود.

 
علی اکبری در پایان عنوان کرد: این فیلم از 25 آبان ماه در گروه سینمایی آفریقا در تهران و شهرستان‌ها روی پرده می رود. کار ساخت تیزر و آنونس آن نیز توسط میثم مولایی انجام شده است.

 
“استرداد” با بازی حمید فرخ نژاد، فرهاد قائمیان و…. به موضوع غرامت جنگی می‌پردازد که قرار بود توسط انگلستان، آمریکا و شوروی برای جنگ جهانی دوم به ایران داده شود و مربوط به مقطع زمانی ۱۳۳۲ است. این فیلم یک درام تاریخی درباره وقایع جنگ جهانی دوم و مسائلی است که پای نیروهای متحدین و متفقین را به ایران باز کرد.

 
این فیلم در جشنواره فیلم فجر سال گذشته جوایز متعددی همچون بهترین بازیگر مرد، بهترین فیلم و… را از آن خود کرد.
 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …