“رالی ایرانی” در سه راهی کردستان، شمال و کویر

سعید ابوطالب تهیه‌کننده مجموعه “رالی ایرانی”  با بیان این که از چند لوکیشن مختلف برای آغاز فیلمبرداری قسمت جدید این مسابقه بازدید کرده‌اند، گفت: از مناطقی در شمال، کردستان و کویر برای فیلمبرداری دومین مسابقه از سری مسابقات “رالی ایرانی” به کارگردانی آرش معیریان، بازدید شده که در صورت نهایی شدن همکاری با اسپانسر مورد نظر، لوکیشن اصلی انتخاب خواهد شد.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه به فصل سرما نزدیک می شویم، در نظر داریم بخش‌هایی از مسابقه را در کویرهایی چون مرنجاب و کویر مرکزی ایران فیلمبرداری کنیم.

 

ابوطالب گفت: بازیگرانی که قرار است در این قسمت از مسابقه “رالی ایرانی” حضور داشته باشند، انتخاب شده و بعد از عقد قرارداد اسامی آنها اعلام خواهد شد.

 

عضو اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: امیدوارم تا دو هفته آینده شرایط لازم برای آغاز فیلمبرداری سری جدید “رالی ایرانی” فراهم شود.

 

در سری اول “رالی ایرانی” به کارگردانی آرش معیریان هنرمندانی چون فرزاد حسنی، الناز شاکردوست، محمدرضا فروتن، بهنوش بختیاری، سیروان خسروی، نیما فلاح و سحر ولدبیگی با هم به رقابت پرداختند. پیش از این قرار بود، سری جدید “رالی ایرانی” نیمه دوم مهر ماه جلوی دوربین برود که به دلیل مسایل مالی آغاز تولید این پروژه به تعویق افتاد.

 

مجموعه “رالی ایرانی” در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …