ظرفیت همه مراکز تابع سازمان سینمایی را در جشنواره فجر به‌کار می‌گیریم

علیرضا رضاداد دبیر سی و دومین جشنواره فیلم فجر درباره میزان مشارکت بنیاد سینمایی فارابی در برپایی این رویداد سینمایی گفت: بنیاد سینمایی فارابی از جمله نهادهای سینمایی است که سال‌های سال مسئولیت برگزاری جشنواره فیلم فجر را به عهده داشته است از همین رو قطعا از تجربیات این بنیاد به ویژه در بخش بین الملل برای هرچه بهتر و پررونق‌تر برگزار شدن این دوره از جشنواره فیلم فجر بهره خواهیم برد.
وی در ادامه افزود: به همین دلیل با هیچ سازمان و یا نهاد مرتبط قطع همکاری نخواهیم کرد. ضمن اینکه برای برگزاری جشنواره فیلم فجر نیاز به همکاری همه سازمان‌های تابعه سازمان سینمایی داریم به همین دلیل از همه ظرفیت های سازمانی استفاده خواهیم کرد و همه مراکز بدنه سینما در برگزاری جشنواره فیلم فجر سهیم هستند.
دبیر سی و دومین جشنواره فیلم فجر درباره حضور بخش سینمای مستند در جشنواره امسال توضیح داد: سال‌های گذشته سینمای مستند در بدنه جشنواره فیلم فجر حضور داشت که این حضور به دلیل دیده نشدن فیلم‌های مستند مورد انتقاد بود اما در سیاست‌گذاری‌های جشنواره فیلم فجر تلاش می کنیم برنامه درستی برای دیده شدن فیلم های مستند بریزیم و تنها به صرف حضور فیلم مستند در جشنواره فیلم فجر بسنده نمی کنیم.
رضاداد در پاسخ به این که طرح پیشنهادی هاشم میرزاخانی مبنی بر اینکه بخش ویژه ای برای نمایش فیلم های کوتاه در جشنواره تعریف و سیمرغ بلورین نیز به بهترین فیلم اهدا شود مورد بررسی شما قرار می‌گیرد؟ گفت: طرح خوبی است اما مساله این است که برای اضافه شدن بخش جدید باید برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم و ظرفیت‌های جشنواره را مورد بررسی قرار دهیم.
وی در پایان متذکر شد: البته طرح مطرح شده از سوی هاشم میرزاخانی دبیر جشنواره فیلم کوتاه تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر شرایط اجازه دهد ممکن است این اتفاق بیفتد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …