ستاره فیلم‌های خشن دوست دارد کُمدی بازی کند

به گزارش ایرانگرد نیوز به نقل  از ددلاین، این بازیگر نقش‌های اکشن اعلام کرده است که می‌خواهد دوباره به دنیای فیلم‌های کمدی بازگردد.

 

او که حرفه سینما را با بازی در فیلم‌هایی چون ” قاپ‌زنی، قفل، انبار و دو بشکه باروت” و “قاپ زنی” آغاز کرد، به تازگی با پل فیگ دیدار کرده و با او برای بازی در فیلمی با نام “سوزان کوپر” که در دست ساخت دارد، صحبت کرده است. در این فیلم ملیسا مک کارتی نیز نقش آفرینی خواهد کرد.

 

استاتهام در این فیلم در نقش یک جاسوس بازی می کند که در همان حال در حال زد و بندهایی است.

 

او که به تازگی در فیلمی از جیمز فرانکو بازی کرده و از بازیگران “یک بار مصرف‌های 3” هم بود، آماده می شود تا در برابر دوربین “سریع و آتشی 7” نیز بازی کند.

 

پل فیگ امسال با فیلم “گرما” با بازی ساندرا بولاک و ملیسا مک کارتی یکی از فیلم های موفق تابستان را به سینماها برد. او در این فیلم نیز موضوعی کمدی از دو مامور اف.بی.آی را جلوی دوربین برده بود. این کارگردان با ملیسا مک کارتی در “ساقدوش ها” نیز همکاری کرده بود.

 

استاتهام 41 ساله متولد لندن است و قبل از اینکه بازیگر شود، ورزشکار حرفه ای در رشته شیرجه بود و حتی در مسابقات قهرمانی شیرجه جهان در سال 1992 رده دوازدهم  را کسب کرد. او پس از آشنایی با گای ریچی در فیلم ” قاپ‌زنی،قفل، انبار و دو بشکه باروت” ظاهر شد و در کنار بازیگرانی چون برد پیت و بنسیو دل تورو بازی کرد. این بازیگر در سال 2002 با فیلم “ترنسپورتر” شهرت زیادی کسب کرد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …