داوران جشنواره فیلم رشد در بخش‌های مختلف معرفی شدند

به گزارش ایرانگرد نیوز، کیانوش عیاری، علیرضا عصاره، انسیه شاه حسینی، فرهاد توحیدی در بخش داستانی بلند، بهمن حبشی، ابراهیم سعیدی، وحید گلستان در بخش داستانی کوتاه و معلمان فیلمساز، محمود امانی تهرانی، محمدرضا اصلانی در بخش مستند، عبدالله علی مراد، امیرمحمد دهستانی در بخش پویانمایی و زانیار طهماسبی، مسعود طایری، رضوان رجبی در بخش دانش آموزی آثار راه یافته به مرحله داوری جشنواره بین المللی فیلم رشد را ارزیابی می‌کنند.
همچنین لورنت گرانیچر (Laurent Graenicher) از بلژیک در بخش داستانی بلند، کلودیو پازینزا (Claudio pazienza) از سوئیس در بخش مستند، دوروتا پاکیارلی (Dorrota paciarelli) از آلمان در بخش داستانی کوتاه، مت لس (Mait Lass) از استونی در بخش انیمیشن و سعید نجمی (Said Najmi) از اردن در بخش داستانی کوتاه در کنار هیات ایرانی، به داوری آثار راه یافته به جشنواره می پردازند.
خبر دیگر اینکه چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم رشد روز جمعه 3 آبان ماه با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان دو وزارتخانه آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی در سینما فلسطین برگزار می شود.
مراسم افتتاحیه این دوره از جشنواره با حضور علی اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، حجت الاسلام بهرام محمدیان رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی کتب درسی، حمیدرضا کفاش دبیر جشنواره، جمعی از مسئولان دو وزارتخانه آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین هیات داوران برگزار می شود.
افتتاحیه چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم رشد ساعت 18 روز جمعه 3 آبان ماه در سینما فلسطین برگزار خواهد شد. این جشنواره از تاریخ 3 تا 10 آبان برگزار مي شود.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …