طنین موسیقی لرستان با کمانچه استاد علیپور/ “ملودی کافه” با طعم قهوه

سامان احتشامی  در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی گفت: مشغول تدارک یک آلبوم موسیقی لری هستم که به زودی کار تهیه و تولید آن را با هنرمندی استاد فرج علیپور کمانچه‌نواز برجسته منطقه لرستان آغاز می‌کنم.

 

وی افزود: در این آلبوم نغمات آشنای موسیقی لرستان با هنرمندی استاد علیپور که از بهترین نوازندگان لرستان هستند و تسلط کاملی هم بر ردیف موسیقی ایرانی دارند با تنظیم‌های جدید برای مخاطبان موسیقی ارائه خواهد شد. این در حالی است که در این آلبوم من به همراه استاد علیپور نوازندگی قطعات را به عهده داریم.

 

 

این آهنگساز و نوازنده پیانو در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به آلبوم آثار محمد سریر هم گفت: این آلبوم هم اکنون مراحل پایانی خود را سپری می کند و به دلیل اینکه دکتر سریر اشکالاتی را به این کار گرفتند مشغول بازسازی یکسری از قطعات این آلبوم هستیم و به زودی بعد از پایان میکس آن را وارد بازار موسیقی خواهیم کرد.

 

احتشامی همچنین درباره آلبوم‌های “ملودیکا” و “ملودی کافه” نیز خاطرنشان کرد: بعد از استقبال چشمگیری که از ساز ملودیکا در کنسرت‌هایم شد تصمیم گرفتم آلبومی را با همین نام تولید کنم که خوشبختانه این کار انجام گرفت و هم اکنون مشغول ضبط دومین آلبوم برای این ساز هستیم که “ملودی کافه” نام دارد.

 

 

وی افزود: این آلبوم از مجموعه قطعاتی تشکیل شده که هم حالتی نوستالژیک برای مخاطب داشته باشد و هم حس در کافه بودن و طعم قهوه و نسکافه را زیر زبان شنونده تداعی کند. البته نام “ملودی کافه” را نیز علیرضا رضایی طراح و گرافیگ اثر قبلی برای این کار پیشنهاد داد.

 

احتشامی در پایان تصریح کرد: آلبوم “ملودی کافه” متشکل از ملودی های آشنایی چون “پدرخوانده ” و “داستان عشق” است که ضبط آن به زودی آغاز می شود. البته تمام تلاش ما این است آلبوم “ملودی کافه” با فاصله کمی از انتشار آلبوم “ملودیکا” در بازار موسیقی توزیع شود.

 

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …