زیباییهای منطقه آزاد ارس به گردشگران جهان معرفی می‌شود

ارس

“حسن انصاری” مدیرعامل شرکت گردشگری سفرهای مارکوپولودر حاشیه بازدید جمعی از مدیران و سرپرستان فروش (دفاتر خدمات مسافرتی) از منطقه آزاد ارس از تسریع و بهبود روند جذب گردشگران داخلی و خارجی جهت شناسایی این منطقه بکر خبر داد.
وی ضمن برشمردن موقعیت های ممتاز ارس افزود: «جلفا و منطقه ارس از زیباترین مقاصد گردشگری و از قطب های ژئو توریسم کشور محسوب می شود. این منطقه برخوردار از جاذبه های کم نظیرطبیعی و تاریخی است و طرح های متعدد گردشگری برای ارس و تمایل کنونی مردم و مسئولین برای تبدیل کردن این منطقه به پایلوت گردشگری سلامت و طبیعت گردی ارس و کمک به قرار گرفتن آن در فهرست مقاصد تورهای گردشگران داخلی و خارجی به روند شناسایی این منطقه می تواند موثر باشد.»
طبق این گزارش، این سفر با هدف آشناسازی با پتانسیلهای گردشگری ارس انجام شد که با برگزاری نشستی تخصصی جهت تبادل نظر خاتمه یافت.
گفتنی است، این نشست با حضوردکتر نجف زاده معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس، عباسی مدیرگردشگری و جمعی از مدیران و کارشناسان، همچنین27 نفر از مدیران و سرپرستان فروش تورهای ایرانگردی کشور برگزار شد.

مدیران و بازدید کنندگان ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات فنی و تخصصی برای معرفی بهتر زیبائیهای منطقه آزاد ارس به گردشگران ایران و جهان و تشکر از مسئولین سازمان منطقه آزاد ارس، آمادگی همکاری برای ترغیب سفر به ارس، ایجاد درآمدزایی، برگزاری همایش ها و سمینارها و تورهای جایزه ای از جمله اقدامات آتی اعلام نمودند تا به عنوان بازار هدف در پکیج های گردشگری، فرهنگ سازی گردد

Check Also

برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیل‌رانی ورزش کارگری، رالی تور تفریحی، …