تعداد گردشگران ورودی به کشور در فصل بهار از یک میلیون نفر گذشت

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت که در سه ماهه نخست امسال یک میلیون و ۱۸۰ هزار و ۸۴۳ گردشگر خارجی وارد ایران شدند.
«منوچهر جهانیان» روز چهارشنبه با ارایه آمار مربوط به ورود گردشگران خارجی در فصل بهار امسال افزود: این میزان ورود گردشگر نسبت به سه ماهه نخست سال گذشته ۸/۲۸ درصد رشد را نشان می دهد.
بر اساس اعلام معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، وی گفت: فقط در خرداد امسال، ۴۴۴ هزار و ۶۱۸ گردشگر خارجی به کشور وارد شدند که این رقم در خرداد ماه پارسال برابر ۳۲۱ هزار و ۵۴۴ نفر بود.
جهانیان با یادآوری اینکه حجم ورود گردشگر خارجی در خرداد امسال رشد ۳۸ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد، ابراز امیدواری کرد که این روند تصاعدی در ورود گردشگر خارجی تا پایان سال تداوم یابد.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور، آمار ورود گردشگر در فصل بهار امسال را یک میلیون و ۱۸۰ هزار و ۸۴۳ نفر اعلام کرد و گفت: در فصل بهار سال گذشته ۹۱۶ هزار و ۴۸۶ نفر گردشگر خارجی به کشور وارد شدند.
جهانیان ابراز امیدواری کرد که روند ورود گردشگر به ایران با همین سرعت ادامه یابد تا طی سال های آینده به اهداف مندرج در سند چشم انداز ۲۰ ساله کشور مبنی بر ورود سالانه ۲۰ میلیون گردشگر دست یابیم.

Check Also

برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیل‌رانی ورزش کارگری، رالی تور تفریحی، …