تصویربرداری “ویلای من” تمام شد/ حضور مهران مدیری در ارشاد


به گزارش خبرنگار مهر، مراسم قرعه کشی “ویلای من” عصر امروز دوشنبه 17 تیرماه در هتل بزرگ تهران با حضور مهران مدیری، عوامل سریال “ویلای من” و بروز ارجمند برگزار شد.


 مهران مدیری در این مراسم که با تاخیر برگزار شد از اتمام تصویربرداری “ویلای من” خبر داد و گفت: ضبط سریال “ویلای من” حدود یک ماه پیش به اتمام رسید و حالا باید بگویم این کار قسمت آخر هم دارد.



وی ادامه داد: من بخاطر تاخیرم در این مراسم عذرخواهی می کنم زیرا برای کاری در وزارت ارشاد بودم. خوشحالم که در این کار به من خیلی خوش گذشت و سعی کردم این خوشی را به گروه هم منتقل کنم.


 کارگردان سریال ویلای من اضافه کرد: از همه دوستان تشکر می کنم، من به لحاظ مالی و تبادل نظر هیچ مشکلی با دوستان نداشتم.


در قرعه کشی که در این مراسم انجام شد، هاشم گرشاسبی 10 میلیون تومان و کمال حاصلی از ارومیه برنده یک ویلا در شهر نور شد.


از حاشیه های جالب این مراسم زمانی بود که وقتی مهران مدیری با شماره تلفن کمال حاصلی تماس گرفت همسر او پاسخ تلفن را داد و چون زمانی که خبر برنده شدن ویلا را به او داد چندان تعجب نکرد. مهران مدیری گفت حداقل یک جمله بگویید چه احساسی دارید.



از حاشیه های جالب دیگر گرفتن عکس یادگاری عوامل سریال ویلای من در پایان مراسم بود.


تماس‌های تلفنی مهران مدیری و اعلام خبر برنده شدن آنها در ویلای من گفتگوهای جالبی را ایجاد کرده بود که این امر باعث خنده حضار شد.


این مراسم با حضور رضا نیکخواه، عارف لرستانی، هادی کاظمی، مریم کاویانی، کمند امیرسلیمانی، مهدی فقیه عوامل سریال ویلای من همراه بود.


برزو ارجمند که یک بازیگری مشهدی است در حین اجرای مراسم گفت: خوشبختانه یکی از برندگان قبلی مراسم قرعه کشی ویلای من یکی از همشهری های من بود. زمانی که با او تماس گرفتیم مراسم چهلم پدرش بود و احتمالا پدر او از او راضی بوده است که روز چهلم در این قرعه‌کشی برنده شده است.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …