20 شهریور آخرین مهلت شرکت در جشنواره فیلم کودک


به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر اجرایی بیست‌ و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان گفت: برای احترام به مخاطبان و تنظیم هر چه بهتر جدول نمایش آثار منتخب بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره بیستم شهریور خواهد بود و این فرصت تمدید نخواهد شد.


جعفر گودرزی ضمن اشاره به استقبال فیلمسازان داخلی و خارجی از این رویداد، ادامه داد: تعداد قابل توجهی فیلم به دفتر جشنواره رسیده است که این آثار مسلما زمینه رونق بیش از پیش جشنواره را فراهم می‌کند.


وی افزود: در دوره‌های بیست و پنجم و بیست و ششم جدول نمایش فیلم‌ها با کمترین تغییرات ممکن تهیه و اجرا شد که بیشترین اعتماد را در میان مخاطبان فراهم کرد و درصددیم امسال نیز جدول نهایی نمایش فیلم‌ها را پیش از آغاز جشنواره منتشر کنیم.


مدیر اجرایی و مدیر روابط عمومی این جشنواره در پایان سخنان خود اظهار کرد: هنرمندان علاقمند به حضور در این رویداد می‌توانند فرم حضور در جشنواره را تا پایان روز اداری 31 مرداد سال جاری با حضور در دفتر جشنواره و یا پایگاه اینترنتی این رویداد تهیه و تکمیل کرده و تحویل دهند و تنها تا بیستم شهریور برای تحویل دادن کپی فیلم به دبیرخانه فرصت خواهند داشت.


بیست‌ و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری سیداحمد میرعلایی در بخش‌های مسابقه سینمای بین‌الملل، مسابقه سینمای ایران و مسابقه فیلمنامه‌نویسی از 15 تا 19 مهر ماه با حضور هنرمندان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …