قوچ لارستان و کارآکال به برج میلاد آمدند


حسن مقيمي مدرس عکاسی و عکاس طبیعت و محيط زيست در گفتگو با خبرنگار مهر اين تصاوير را برگزيده‌اي از عكس‌هاي گرفته‌شده در سال‌هاي اخير اين سه عكاس ذكر كرد و گفت: در اين نمايشگاه به همراهي جاذبه‌هاي گردشگري در زندگي عشاير، آثار تاريخي و نيز حيات‌وحش به وي‍ژه در استان‌هاي اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و چهارمحال بختياري پرداخته شده است.


وي افزود: در اين نمايشگاه علاوه بر تصاوير منتخب گرفته‌شده توسط من، عكس‌هايي از پژمان ضيائيان در مورد آثار تاریخی کشورمان و همچنين تصاوير برگزيده زينب‌السادات شاه‌زيدي به نمايش درخواهد آمد.


مقیمی خاتطرنشان کرد: در این نمایشگاه به سراغ گونه‌های نادر جانوری ایران رفته‌ام که از مهمترین حیواناتی که در این عکس‌ها دیده می‌شود قوچ لارستان و کاراکال، گونه‌ای گربه وحشی ایرانی است.


وی در مورد زمانی که برای گرفتن این عکس‌ها گذاشته است، توضیح داد: این سری عکس حاصل دو سال کار من است ولی عکس‌های آقای ضیایی طی پنج سال گذشته گرفته شده است.


نمايشگاه عكس جاذبه‌هاي گردشگري، تاريخي و حيات‌وحش ايران در رواق هنري تهران، واقع در برج ميلاد و از تاريخ 21 تا 28 تير ماه، از ساعت 9 الي 21 برپا خواهد بود.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …