سام مندس جیمز باند 24 را هم کارگردانی می‌کند


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امپایر، سام مندس بیست و چهارمین فیلم سینمایی جیمز باند را هم کارگردانی می کند.


دیروز پنج شنبه با اطلاعیه ای که از سوی دست اندرکاران تهیه این فیلم منتشر شد، رسما به همه احتمالات خاتمه داده شد و موافقت مندس برای این کار به اطلاع عموم رسید.


مایکل جی. ویلسن و بارابارا بروکولی تهیه ‌کنندگان مجموعه فیلم‌ های جیمز باند از شرکت یان پروداکشنز، گری باربر رییس شرکت مترو گلدوین مه ‌یر، مایکل لینتن مدیر عامل شرکت سونی با اعلام این خبر افزودند که به دنبال موفقیت فیلم قبلی از این که با سام مندس، دانیل کریک و جان لوگان پروژه بعدی را شکل می دهند بسیار خوشحال هستند.


به این ترتیب دانیل کریگ بریتانیایی بار دیگر نقش مامود 007 را بازی می کند و نویسنده فیلمنامه این فیلم هم جان لوگان است که فیلم قبلی را نیز نوشته بود.


هر چند هنوز عنوان این فیلم اعلام نشده، اما تاریخ اکران این فیلم برای بریتانیا 23 اکتبر 2015 و برای آمریکا 6 نوامبر 2015 است.


“اسکای فال” جدیدترین فیلمی را که از جیمز باند اکران شد نیز سام مندس کارگردانی کرده بود. این فیلم که اواخر 2012 اکران شد، پرفروش ‌ترین فیلم مجموعه جیمز باند و پرفروش‌ ترین فیلم تاریخ بریتانیا شد و موفق شد تا 1.1 میلیارد دلار در دنیا فروش کند.


تاکنون شایعات زیادی درباره کارگردانی مندس وجود داشت و او ابتدا با رد کردن این کار به دلیل نداشتن وقت، سر و صدای زیادی به پا کرد. البته او یک ماه پیش اعلام کرده بود از آنجا که تهیه کنندگان به وی وقت داده اند تا پس از اتمام کارهای دیگرش به این پروژه بازگردد، این کار را قبول کرده است، اما هنوز هیچ چیز رسمی نشده بود.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …