استادمحمد بعد از 2 سال دوری به تئاتر شهر رفت


به گزارش خبرگزاری مهر، این هنرمند تئاتر ایران در جمع تعدادی از هنرمندان نمایش‌های به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر گفت: فریب حضور پرشور تماشاگران و درآمدهای فراوان از محل گیشه نمایش‌هایتان را نخورید، چرا که فتح گیشه وحضور پرشور تماشاگران اصلا معیار اول و اصلی موفقیت در صحنه تئاتر نیست.


وی ادامه داد: همواره در اولویت فعالیتهای خود در عرصه تئاتر به موضوع کیفیت توجه بیشتری داشته باشید و هرگز فریب و دلبسته فروش خوب آثار نمایشی خود در تالارهای نمایشی نباشید، چراکه این نوع دیدگاه بزرگترین آفت تئاتر ایران است که این روزها در بین تئاتری‌ها رواج پیدا کرده است.


این نمایشنامه‌نویس در پایان دیدار خود ضمن تشکر از هنرمندان و رسانه‌ها که دراین مدت جویای احوال‌اش بودند، تصریح کرد: مدت‌ها بود به تئاتر شهر نیامده بودم اما دوست دارم و از شما می‌خواهم از همین جا سلام ویژه محمود استاد محمد را به همه اهالی تئاتر ایران که این روزها نمایشی روی صحنه دارند برسانید.


محمود استادمحمد طی چند سال اخیر به دلیل بیماری سرطان نتوانسته است در عرصه تئاتر حضور داشته باشد اما مبارزه او با بیماری جدیدترین فعالیت هنری او در عرصه زندگی است.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …