شور حضور ایرانیان در انتخابات ریاست‌جمهوری به گوش جهانیان می‌رسد


این خواننده موسیقی پاپ کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر هدف از اجرای این برنامه موسیقایی را نشان دادن شور ملی مردم ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: این برنامه تازه‌ترین کنسرت من بعد از 7 سال دوری از اجراهای زنده است که این بار با اجرای قطعات آلبوم‌های “باید به تو برگردم” و “تو محکومی به برگشتن” با شعار “از پارس تا خزر” در 30 استان کشور میزبان علاقه‌مندان موسیقی خواهد بود.


وی ادامه داد: این تور همزمان با عید سعید فطر با یک ارکستر بزرگ و فاخر به رهبری آلن وارسخیان و تهیه‌کنندگی بخش خصوصی از یکی از شهرستان‌ها آغاز و در 30 استان کشور ادامه پیدا می‌کند ضمن اینکه با پایان گرفتن این تور داخلی و هماهنگی با رایزنان فرهنگی خارج از کشور تورهای خارجی نیز آغاز می شود که به نظر من یکی از سنگین ترین و مهم ترین پروژه های موسیقایی پاپ در سالهای اخیر خواهد بود.


اعتمادی تصریح کرد: یکی از اهداف من برای برگزاری تورهای داخلی و خارجی ارائه یک موسیقی فاخر و نشان دادن حماسه پرشور ملی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری است که به واقع غروری ملی برای همه ما بود و لازم است که این شور و هیجان از طریق موسیقی دوباره در جهان طنین‌انداز شود.


این خواننده در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: این برنامه با حمایت کامل بخش خصوصی انجام خواهد شد. البته ما هیچ انتظاری از دولت برای حمایت از این تور موسیقایی نداریم چراکه یاری خداوند و کمک مردم بهترین پشتوانه ما برای اجرای چنین پروژه عظیمی است.


وی گفت: گروه اجرایی این برنامه برای گرفتن امتیازی دست به اجرای چنین پروژه سنگینی نزده است. با اینکه پیشنهادهایی هم از سوی برخی از نهادهای دولتی برای حمایت داشتیم اما ترجیح می‌دهیم عنوان مردمی بودن را برای این کنسرت ها به همراه داشته باشیم تا بتوانیم نقش کوچکی در نمایش خلق حماسه سیاسی مردم این سرزمین به دنیا داشته باشیم.


آلبوم “تو محکومی به برگشتن” تازه ترین آلبوم موسیقایی خشایار اعتمادی است که با آهنگسازی علیرضا افکاری، فرزاد فتاحی و ترانه‌سرایی روزبه بمانی، بابک صحرایی و داود رحمت‌اللهی روانه بازار موسیقی شد. “چرا انقدر زیبایی”، “فقط از من بخواه”، “تو هم رفتی”، “نامه”، “تقدیر”، “هدف”، “نمی دونی و می دونم”، “تو محکومی به برگشتن” و “منو انقدر عاشق کن” قطعاتی هستند که در این آلبوم موسیقایی به علاقه‌مندان ارائه شد.


آلبوم “باید به تو برگردم” از آثار دیگر اعتمادی در مقام خواننده است که با آهنگسازی بهروز صفاریان و رسول رسولی و ترانه روزبه بمانی با ارائه قطعات “باید به تو برگردم”، “دلت می‌خواد کی باشم”، “مدارا”، “بن‌بست”، “مردونه تمومش کن”، “رفتن تو”، “گلایه”، “باید به تو برگردم” و “یک نفر هست” به مخاطبان موسیقی عرضه شد.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …