درخواست تبریزی و فخیم‌زاده برای مجوز سریال خانگی/ مهران مدیری در انتظار است


محمدرضا فرجی مدیر شبکه نمایش خانگی درباره درخواست مهران مدیری برای ساخت یک مجموعه جدید برای شبکه نمایش خانگی به خبرنگار مهر گفت: مهران مدیری پس از پایان مراحل فنی مجموعه “ویلای من” درخواست یک کار جدید برای شبکه خانگی کرد که مجموعه‌ای اپیزودیک است و چندین داستان را دنبال می‌کند.


مدیر شبکه نمایش خانگی تاکید کرد: در ابتدا طرحی از سوی مدیری ارائه شده بود که کامل نبود و به تازگی فیلمنامه چند قسمت ابتدایی را برای دریافت مجوز ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است.


وی درباره کمبود مخاطب شبکه خانگی و افت فروش سریال‌ها در این شبکه گفت: ما در حال بازنگری در کارمان هستیم و ملاک‌هایی را برای فیلمنامه‌هایی که قرارست به مجموعه تبدیل شوند در نظر گرفته‌ایم. همچنین به موضوع توزیع مناسب آثار و زمان‌بندی پخش هم توجه ویِژه داریم.


به گفته وی، اتفاقاتی که برای پایان “قهوه تلخ” پیش آمد و همچنین توزیع نامناسب “قلب یخی” اعتماد مخاطب را به این مجموعه کارها کم کرد که تمهیداتی برای جلوگیری از این مشکلات اندیشیده شده است.


فرجی در پایان تاکید کرد: پس از اتمام پخش مجموعه “ویلای من”، سریال جدید داوود میرباقری با نام “شش گوش” آغاز خواهد شد و ما برنامه مشخصی برای پخش این مجموعه داریم. همچنین مهدی فخیم‌زاده و کمال تبریزی هم برای ساخت مجموعه درخواست‌هایی داشتند.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …