ویژه‌برنامه‌های رادیو گفتگو در ماه مبارک رمضان


به گزارش خبرنگار مهر، شبکه رادیویی گفتگو به مناسبت ماه مبارک رمضان با تولید و پخش ویژه برنامه‌های مناسبتی همراه و همگام با روزه‌داران برنامه‌هایی را روانه آنتن می‌کند.


پخش برنامه “ضیافت” از 19 تیر آغاز شده و تا 17 مردادماه ادامه دارد و هر شب ساعت 20 با محور تقویت فرهنگ روزه داری مشتاقانه به ایجاد فضای معنوی در آستانه افطار خواهد پرداخت.


زوایای جدیدی از زندگی امام حسن (ع)


رادیو گفتگو ویژه ولادت امام حسن مجتبی(ع) برنامه‌ای تدارک دیده که در اول مرداد ماه ساعت 22 زوایای جدیدی از زندگی امام حسن مجتبی (ع) و علل انحراف جامعه آن زمان از خط اصیل ولایت را بازگو می‌کند.


برنامه “روح ایمان” که در روزهای 5 ،7 و 9 مرداد ساعت 22 روی آنتن می‌رود، تبیین و تشریح عظمت شب قدر به ایجاد فضای معنوی در میان قشر فرهیخته را هدف خود قرار داده است.


بازخوانی شیوه زندگی امیرالمومنین (ع)


ویژه برنامه مناسبتی شهادت حضرت علی (ع) رادیو گفتگو نیز هشتم مرداد ماه ساعت 12:10 به بازخوانی شیوه زندگی امیرالمومنین علی (ع) به عنوان اسوه انسانیت و عدالت می‌پردازد.


همچنین “رویداد” در روز دهم مرداد ماه ساعت 12:10 موضوع اهمیت حضور مخاطبان برای شرکت در مراسم روز قدس و تاثیرات آن در عرصه بین المللی را بررسی می‌کند.


برنامه “رهنما” هم در روز دهم مرداد ماه ساعت 21 پخش می‌شود و به موضوع نگاه حضرت امام (ره) به مسئله فلسطین و ماهیت رژیم صهیونیستی در منطقه توجه می‌کند.


ویژه برنامه‌ای برای روز قدس


“گفتگوی روز” نیز برنامه دیگری است که دهم مرداد ساعت 20 پخش می‌شود و به موضوعاتی چون شرایط رژیم صهیونیستی بعد از انقلاب اسلامی و بعد از بیداری اسلامی در منطقه و همچنین به نقش راهپیمایی روز قدس در روند مبارزه با رژیم صهیونیستی می‌پردازد.


همچنین “سفره نور” برنامه‌ای است که در روز 17 مرداد ساعت 22 نتیجه روزه‌داری، شأن و منزلت ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر را بازگو می‌کند.


ویژه برنامه‌های این شبکه در ایام ماه رمضان به مدت زمان 440 دقیقه روی آنتن می‌رود.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …