کل بودجه بازسازی تئاتر شهر مساوی با هزینه کابل ژنراتور/ کسی مشغول کار نیست


به گزارش خبرنگار مهر، بازسازی مجموعه تئاتر شهر که طی سال‌های اخیر اقدامی ناتمام باقی مانده است قرار بود از روز 5 تیرماه توسط شرکت “پیکرنهاد” تحت نظارت دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه پیدا کند. طبق این خبر که توسط مدیر روابط عمومی تئاتر شهر در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام شد شرکت “پیکر نهاد” با توافقات و تعهد قبلی که به لحاظ عمرانی نسبت به مجموعه تئاتر شهر داشته است و وقفه‌ای که در بازسازی مجموعه به وجود آمد، از چهارشنبه 5 تیرماه بازسازی تئاتر شهر را ادامه می‌دهد.


سپس و طی خبری از سوی روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر اعتبار در نظر گرفته شده برای دور دوم بازسازی یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعلام شد و برنامه‌هایی که طبق اولویت در این مرحله از بازسازی تئاتر شهر در دستور شرکت “پیکرنهاد” قرار گرفت اینگونه اعلام شد:


1-نصب کابلهای دیزل ژنراتور برای راه اندازی برق اضطراری مجموعه


2-نصب و تجهیز سیستم اعلام حریق


3-نصب و کابل کشی تابلوهای برق خریداری شده در مجموعه


4-تجهیز و ارتقای سیستم دوربین های امنیتی مجموعه


حدود 18 روز است که از خبر آغاز ادامه بازسازی مجموعه تئاتر شهر گذشته اما هنوز اقدامی در این راستا در مجموعه دیده نشده است. نکته قابل توجه دیگر این است که مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومانی مشخص شده به عنوان اعتبار دور دوم بازسازی تئاتر شهر تنها جوابگوی خرید و نصب کابل‌های دیزل ژانراتور مجموعه برای راه‌اندازی برق اضطراری می‌شود.


البته با در نظر گرفتن تغییر ناگهانی ریاست مجموعه تئاتر شهر گویا مسئولان پیمانکار مدنظر و دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جلساتی را با اتابک نادری رئیس جدید مجموعه برای اقدامات مدنظر داشته‌اند اما هنوز مشخص نیست که دور دوم بازسازی تئاتر شهر چه روندی خواهد داشت و آیا تمام این فاز از بازسازی تنها ختم به خرید و نصب کابل‌های دیزل ژنراتور و راه‌اندازی برق اضطراری می‌شود یا نه.




 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …