شمشیر واقعی بازیگر نمایش “مکبث” را ناکار کرد


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلگراف، به گفته یکی از اعضای حاضر در صحنه، این بازیگر هنگام اجرای صحنه نبرد توسط یکی از شمشیرهای واقعی که در ساخت صحنه های نبرد استفاده می‌شوند، زخمی شد. پزشکان حاضر در صحنه او را معاینه کردند و او به اجرایش ادامه داد، اما بعد از پایین آمدن پرده‌ها او را برای مداوا به بیمارستان بردند.


به گفته یکی از سخنگویان فستیوال بین المللی منچستر این بازیگر که از “ستاره های بزرگ” حاضر در این اقتباس شکسپیر نبوده است، به دلیل تعداد بالای بازیگران حاضر در اجرای آن صحنه هنوز معلوم نیست که توسط شمشیر سر کنت برانا زخمی شده یا خیر.


سر کنت، که خودش یکی از کارگردانان و بازیگران این نمایش است که در یک کلیسا برگزار می شود، قبول کرد که صحنه‌های نبرد دراماتیک می‌توانند خطرناک باشند.


وی در “برنامه امروز” رادیو 4 بی بی سی گفت: تمرکز بسیار بالایی در این نمایش وجود دارد. غیرممکن است که بگوییم خطری وجود ندارد. آهن به آهن برخورد می کند و حتی واقعا جرقه زده می‌شود.


این نمایش تقریبا از سراسر دنیا نقدهای پنج ستاره دریافت کرده و برای اولین بار پس از ده سال سر کنت به یکی از اقتباس‌های شکسپیر پیوسته است. کلیسای محل برگزاری نمایش به حدی کوچک است که ممکن است گل، خون و باران بر روی تماشاچیان نیز پاشیده شود.


این نمایش که تمامی بلیت های آن تا روز آخر به فروش رفته است تا 20 ژوییه ادامه دارد و بعد راهی کشورهای دیگر دنیا می شود.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …