نامگذاری سالن شماره یک ایرانشهر به نام فرهاد ناظرزاده کرمانی


به گزارش خبرنگار مهر، سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر شنبه 29 تیرماه قرار است به نام فرهاد ناظرزاده کرمانی چهره ماندگار عرصه هنرهای نمایشی در دومین همایش چهره‌های ماندگار سال 1381، نامگذاری شود.


روز شنبه 29 تیرماه مراسمی با حضور فرهاد ناظرزاده کرمانی و  استادان و چهره های برجسته ادبیات و هنرهای نمایشی ساعت 21 در سالن شماره یک تماشاخانه برپا خواهد شد و در آن مجموعه‌ای از مقالات و فصلنامه های تماشاخانه ایرانشهر که به فرهاد ناظرزاده کرمانی اختصاص دارد، رونمایی می شود.


براساس برنامه‌ریزی های انجام شده اولین شماره فصل‌نامه تماشاخانه ایرانشهر که تحت عنوان جشن‌نامه فرهاد ناظرزاده کرمانی منتشر شده است، در مراسم نکوداشت این پژوهشگر و مدرس تئاتر در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.


فرهاد ناظرزاده کرمانی استاد دانشگاه عضو هیئت علمی گروه هنرهای نمایشی دانشکده‌های هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال 1363 و استاد ممتاز دانشگاه تهران در سال 1371 است و در تأسیس دانشگاه هنر و راه‌اندازی گروه هنرهای نمایشی و نیز تهیه برنامه آموزشی برای دوره کارشناسی ارشد دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه‌های و مؤسسات آموزش عالی همکاری داشته است.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …