بازیگران سری دوم “رالی ایرانی” را مردم تعیین می‌کنند


سعید ابوطالب تهیه کننده مجموعه نمایش خانگی “رالی ایرانی” در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب که مجوز ساخت چهار قسمت از سری جدید “رالی ایرانی” را دریافت کرده اند، گفت: برای ساخت سری جدید “رالی ایرانی” در سایت رسمی این مجموعه نظرسنجی‌ای راه انداختیم تا مخاطبان این مجوعه تصمیم بگیرند که چه گروه از چهره‌های هنری و ورزشی در این مسابقه حضور داشته باشند.


وی ادامه داد: در سایت مجموعه “رالی ایرانی” نام 100 نفر از هنرمندان سینما، تلویزیون و ورزشکاران آمده است و تا امروز بالای 37 هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کرده اند، البته تا زمانی که تعداد نظردهندگان در این مورد به 100 هزار نفر نرسد کسانی را که در سری جدید با هم مسابقه می‌دهند، معرفی نخواهیم کرد.


ابوطالب با اشاره به اینکه تا امروز تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران از جمله مهناز افشار، حامد بهداد، احسان علیخانی، سیدعلی ضیاء، فرهاد مجیدی، علی کریمی، محسن چاووشی، زانیار خسروی و محسن یگانه بیشترین آرا برای حضور در قسمت دوم این مجموعه را بدست آورده‌اند، گفت: در حال حاضر در مرحله پیش‌تولید سری دوم “رالی ایرانی” هستیم و تلاش می کنیم تا فضا و نوع مسابقات با سری اول کاملا متفاوت باشد تا شرکت‌کنندگان در طول مسابقه ندانند که چه چیزهایی انتظار آنها را می‌کشد.


وی درباره دستمزدی که شرکت‌کنندگان از حضور در این مجموعه می‌گیرند، بیان کرد: معمولا هزینه حضور بازیگران و یا دیگر شرکت‌کنندگان در این مسابقه، توافقی است اما بی شک در سطح دستمزد حضور این هنرمندان در یک فیلم سینمایی خواهد بود.


عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس هفتم، در رابطه با فروش سری اول “رالی ایرانی” گفت: متاسفانه مشکلاتی از جمله کپی و دانلود غیر قانونی و پخش از شبکه های ماهواره‌ای سبب شد تا این مجموعه از فروش مطلوبی در شبکه نمایش خانگی برخوردار نشود.


آرش معیریان کارگردان “رالی ایرانی” است و الناز شاکردوست، محمدرضا فروتن،  بهنوش بختیاری، سیروان خسروی، نیما فلاح و سحر والدبیگی در سری اول “رالی ایرانی” با هم به رقابت پرداختند.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …