رقابت جف بریجز با جانی دپ بر سر بدترین فیلم سال


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رپ، فیلم R.I.P.D به کارگردانی رابرت شونتکه و با اقتباس از یک کتاب مصور نوشته پیتر ام.لنکوف ساخته شده است.


رایان رینولدز و جف بریجز بازیگران اصلی فیلم هستند که داستان حول محور آنها می‌چرخد.


بریجز در این فیلم در نقش روی پالسیفر بازی کرده است. رایان ریونولدز در نقش پلیسی به نام نیک واکر بازی کرده است که به تازگی کشته شده اما به زندگی باز می گردد تا افرادی را که موجب مرگش شده‌اند، تنبیه کند. در این مسیر او یک همراه پیدا می کند که شخصیت جف بریجز است. این دو کشف می کنند که ماجراهای زیادی در پشت کشته شدن این پلیس وجود داشته و دست های زیادی در کارهای غیرقانونی به قتل او منجر شده است.


فیلمبرداری این فیلم اوایل سال 2012 تمام شده بود و فیلم از روز جمعه در سینماهای آمریکا به نمایش درآمده است. این فیلم با نقدهای خیلی منفی روبه رو شده و تماشاگران و منتقدان آن را به باد انتقاد گرفتند.


این فیلم کمدی جنایی که فیلمنامه اش را فیل هی و مت مانفردی نوشته‌اند، در تابستان امسال به “تکاور تنها”ی جانی دپ پیوسته و با بدترین نقدهای سال روبه‌رو شده است.


این فیلم که با بودجه زیاد و جلوه‌های ویژه خیلی سنگین ساخته شده در سایت نقد فیلم “گوجه های سرخ” تنها 10 درصد امتیاز را به دست آورده و پایین تر از “تکاور تنها” جای گرفته است.


منتقد سایت سینمایی “رپ” این فیلم را زیر متوسط خواند و منتقد نیویورک‌پست نوشت دستاورد اصلی این فیلم ارایه راه های جدید برای مزخرف بودن است و فیلم را بدترین اثر سینمایی سال 2013 نامید.


منتقد مک کلچی تریبیون هم نوشت جف بریجز با وجود دریافت یک چک با مبلغ بالا برای دستمزد در بدترین اقتباسی که می شد از یک کتاب مصور انجام شود، بازی کرده و با خودش رایان رینولدز را هم پایین کشیده است.


منتقد هالیوود ریپوتر هم فیلم را فاقد طنز و زندگی خواند.


کارگردان آلمانی این فیلم ساختن فیلم هایی چون “قرمز” با بازی بروس ویلیس و “تتو” را در کارنامه دارد و به نظر می رسد بی ارزش ترین کار عمرش را در میان هشت فیلمی که تاکنون ساخته انجام داده باشد.


بریجز 64 ساله فیلم “هفتمین پسر” را در کنار جولیان مور در مرحله پس از تولید دارد که قرار است در آغاز سال آینده راهی پرده های سینماها  شود. او صداپیشگی برای انیمیشن “شازده کوچولو” را در دست اجرا دارد.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …