“بوی باران” در ایستگاه پایانی/ بحرطویل عبدالجبار کاکایی برای تیتراژ


حسین تبریزی تهیه‌کننده و کارگردان “بوی باران” درباره آخرین وضعیت این سریال به خبرنگار مهر گفت: مراحل فنی چهار قسمت از سریال به پایان رسیده و تدوین و ساخت موسیقی دو قسمت پایانی توسط روزبه کلباسی و امید کرامتی در حال انجام است.



وی افزود: حمیدرضا ترکاشوند تیتراژ پایانی سریال را بر اساس ترانه‌ای از عبدالجبار کاکایی خوانده است و صادق کشوردوست نیز تیتراژ سریال را می‌سازد.



به گفته تبریزی بخش‌هایی از این سریال برای ملموس‌تر شدن فضا، در مناطق جنگی جنوب کشور از جمله اهواز و شلمچه تصویربرداری شده است. ترانه تیتراژ نیز به شیوه بحر طویل و شبیه تعزیه خوانده شده است.



کامبیز دیرباز، فریبا کوثری، نیلوفر شهیدی، مونا فرجاد، لاله صبوری، رحیم نوروزی، پژمان بازغی، رابعه اسکویی، میرطاهر مظلومی، رامسین کبریتی، زهرا سعیدی، آتش تقی پور، مینا جعفرزاده و سولماز حصاری بازیگران “بوی باران”‌ در 6 قسمت 45 دقیقه‌ای هستند که برای پخش در شب‌های قدر از شبکه دو سیما آماده می‌شود.



این سریال درباره مادر و دختری است که بعد از 30 سال یکی از همرزمان مرد خانه‌شان را که دچار فراموشی شده است، پیدا می‌کنند و برای اینکه به حافظه او دست پیدا کنند به ناچار وارد دوران جنگ می‌شوند.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …