ششمين جشنواره بين‌المللي هنرهاي تجسمي فجر فراخوان داد


به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان ششمين جشنواره تجسمي فجر در بخش ملي شامل رشته‌هاي نقاشي، خوشنويسي، نگارگري، سراميك هنري و مجسمه‌سازي و بخش بين‌الملل شامل رشته‌هاي كاريكاتور، عكاسي، پوستر و تصويرسازي اعلام شد.


بخش ملي ششمين جشنواره بين‌المللي هنرهاي تجسمي فجر در رشته‌هاي نقاشي، با موضوع انسان معاصر، خوشنويسي در سه گرايش نستعليق، شكسته نستعليق و نسخ و ثلث با موضوع آزاد نگارگري در سه گرايش نقاشي ايراني با موضوع شعاير ايراني-اسلامي و تذهيب و گل و مرغ با موضوع آزاد، مجسمه‌سازي با موضوع راه بي‌انتها و سراميك هنري با موضوع آزاد برگزار مي‌شود.


بخش بين‌الملل ششمين جشنواره بين‌المللي هنرهاي تجسمي دررشته‌هاي كاريكاتور در دو گرايش كارتون با موضوع هنر و چهره با موضوع سياستمداران مطرح جهان، عكاسي در گرايش مستند با موضوع اميد و شادي‌هاي زندگي، پوستر با موضوع انرژي و تصوير سازي با موضوع خانواده برگزار مي‌شود.


فراخوان بخش مكمل ششمين جشنواره بين‌المللي هنرهاي تجسمي فجر در رشته‌هاي فيلم‌هاي مستند هنرهاي تجسمي و مقالات علمي به زودي اعلام مي‌شود.


هنرمندان براي شركت در بخش ملي ششمين جشنواره بين‌المللي هنرهاي تجسمي مي‌توانند تا 29 آذرماه سال جاري در سايت جشنواره به نشاني www.ivafestival.ir ثبت‌نام كنند و آثارشان را ارسال كنند.


ششمين جشنواره بين‌المللي هنرهاي تجسمي فجر به دبيري سيد عباس مير هاشمي بهمن و اسفند ماه سال جاري برگزار خواهد شد.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …