هیات مدیره خانه سینما مکان جدیدی برای مجمع روز 6 مرداد انتخاب می‌کند


فرهاد توحیدی رئیس هیأت مدیره خانه سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه نامه سردار منتظرالمهدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی را دریافت کرده است، گفت: از آنجایی که ما نیروی انتظامی به ویژه معاونت محترم ناجا را امین خودمان می‌دانیم و مطمئن هستیم آن‌ها مسئولیت محافظت از ساختمان شماره یک خانه سینما را به خوبی بر عهده دارند لذا بیشترین همکاری را با آنها خواهیم داشت.


وی افزود: ابتدا قرار بود ساختمان شماره یک خانه سینما را برای مجمع روز ششم مرداد در اختیار ما بگذارند ولی از آنجا که توصیه ناجا به ما پرهیز از شرایطی بود که تنش‌های احتمالی را ایجاد می‌کند و بهتر است در این ساختمان مجمع خود را برگزار نکنیم، ما نیز این مسأله را پذیرفتیم.


سخنگوی خانه سینما با تأکید بر اینکه مبنای این نهاد صنفی بر تعامل با نیروی انتظامی است، بیان کرد: هیأت مدیره به زودی برای مکان جدید مجمع عمومی ششم مرداد تصمیم می گیرد و پس از نهایی شدن تصمیم آن را به اعضا اعلام خواهیم کرد.


توحیدی در پایان گفت: پس از صدور حکم موقت دادگاه که در آن وزارت ارشاد را از تأسیس هر نهادی به نام خانه سینما منع کرده است و همچنین نامه اخیر رئیس جمهور به گمانم مشکل خانه سینما حل و فصل شده و همه چیز شفاف است.


سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی ناجا در نامه‌ای خطاب به فرهاد توحیدی که در اختیار یکی از خبرگزاری‌های رسمی کشور قرار گرفته، آورده است: اینک در شرایط کنونی و به منظور اجتناب از وقوع هر نوع اقدامی که ممکن است به شان و منزلت اندیشمندان حوزه سینما آسیب برساند، صمیمانه از جنابعالی و سایر دوستان اندیشمندتان درخواست می کنیم تا مجمع را در مکانی غیر از خانه سینما برگزار فرمایید (مگر آن که وزیر محترم ارشاد به صورت مکتوب خواهان برگزاری مجمع در خانه سینما باشند).

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …