کلینت ایستوود فیلم جدیدش را با بازی کریستوفر واکن می‌سازد


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، این فیلم را که پروژه‌ای موزیکال است کمپانی برادران وانر می‌سازد. کریستوفر واکن در این فیلم در نقش آنگلو دیکارلو از گانگسترهای جرسی ظاهر می‌شود.


مارشال بریکمن و ریک الیس فیلمنامه این فیلم را نوشته اند و گراهام کینگ و راب لورنز آن را تهیه می کنند.


این فیلم با اقتباس از یک نمایش برنده جایزه تونی ساخته می شود که موفق به فروش یک میلیارد دلاری شده بود.


گفته می شود ایستوود قصد ندارد از ستارگان شناخته شده برای بازی در نقش هایی که مستلزم آوازخوانی زیاد است، استفاده کند. علاوه بر این خبرها حاکی از این است که ایستوود تاکنون وینسنت پیازا، جان لوید یانگ، اریک برگن و مایکل لومندا را برای این فیلم انتخاب کرده است. واکن یکی از چند ستاره ای خواهد بود که در این فیلم بازی می کند.


کلینت ایستوود که ابتدا قصد داشت فیلم “ستاره ای متولد می شود” را که بازسازی فیلمی از دهه 30 و 70 است، به دست بگیرد با کنار گذاشتن آن پروژه به سراغ ساخت این فیلم موزیکال رفت.


تئاتر موزیکال برادوی با عنوان “پسران جرسی” داستان ظهور فارنکی ولی و شکست گروه او را بیان می کند. ابتدا قرار بود جان فاورو کارگردان “مرد آهنی” این فیلم را بسازد.


ایستوود برای آخرین بار در سال 2011 برای فیلم “جی ادگار” روی صندلی کارگردانی نشست. او بعد از آن در فیلم “دردسرهای سپتامبر” تنها به عنوان بازیگر حضور یافت. او قصد دارد پس از  “پسران جرسی” به سراغ فیلم “ستاره ای متولد می شود” برود.


“پسران جرسی” با موسیقی باب گویدو، شعر باب کریو و متن مارشال بریکمن و ریک الیس سال 2005 در برادوی به صحنه رفت و چهار جایزه تونی دریافت کرد.


کریستوفر واکن 70 ساله که در سال ۱۹۷۸ جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرده در فیلم های متعددی بازی کرده که “شکارچی گوزن”، “داستان عامه ‌پسند” و “اگه می‌تونی منو بگیر” از جمله آنها هستند.


 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …