برج میلاد کاخ جشنواره موسیقی مقاومت شد


به گزارش خبرگزاری مهر، سالن ها و فضاهای مختلف مجموعه برج میلاد تهران در ایام برگزاری پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت در اختیار گروه ها و هنرمندان موسیقی قرار خواهد گرفت و علاقه‌مندان این هنر می توانند به صورت گسترده و منسجم از برنامه های تدارک دیده شده بهره مند شوند.


علاوه بر سالن همایش های بین المللی برج میلاد که یک سالن شناخته شده در عرصه اجرای کنسرت های موسیقی محسوب می شود، یک سالن یکصد و پنجاه نفری و دو سالن یکصد نفری نیز در طبقات زیرین این سالن میزبان گروه ها و علاقه مندان موسیقی خواهد بود. همچنین چند سالن با ظرفیت های متفاوت نیز آمادگی اجرای برنامه های موسیقایی این جشنواره را دارا هستند.


به گفته کرمی مدیر روابط عمومی جشنواره، اجرای مراسم متنوع در گالری سازه راس برج میلاد را از دیگر برنامه های این جشنواره عنوان کرد و گفت: همچنین قرار است بخش “گنبد آسمان” که یکی از زیباترین و هنری ترین بخش های مجموعه برج میلاد محسوب می شود در اختیار هنرمندان موسیقی قرار گیرد و برنامه های ویژه ای برای اجرا در این محل تدارک دیده شده است.


پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت با حضور گروه‌های داخلی و خارجی، در سبک های مختلف موسیقایی از 23 تا 26 مردادماه سال جاری به میزبانی مجموعه برج میلاد تهران برگزار می شود.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …