مذاکره با بن فاستر برای بازی در نقش لنس آرمسترانگ


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم زندگینامه لنس آرمسترانگ به کارگردانی استفن فریرز که فیلم تحسین‌شده “ملکه” را در کارنامه کاری خود دارد، کارگردانی می‌شود.


این فیلم که هنوز عنوانی برای آن تعیین‌نشده است بر اساس زندگی آرمسترانگ قهرمان هفت دوره رقابت‌های دوچرخه‌سواری تور دوفرانس، ساخته می شود.


فریرز در این فیلم داستان مبارزه آرمسترانگ را با بیماری سرطان در نیمه دهه 90 در مرکز توجه قرار داده و در عین حال چهره‌ای از او را در سال‌های آخر مبارزات دوچرخه‌سواری‌اش که متهم به استفاده از مواد نیروزا شد، تصویر می‌کند.


فیلمنامه این فیلم را جان هوج از همکاران دنی بویل که فیلمنامه فیلم‌هایی چون “گودال کم عمق” و “ترنس” را به رشته تحریر درآورده، نوشته است.


این فیلم یکی از حداقل سه فیلمی است که درباره این دوچرخه‌سوار ساخته می شود. یک فیلم دیگر توسط کمپانی پارامونت در حال ساخت است و فیلم دیگری نیز توسط کمپانی برادران وانر درباره زندگی این قهرمان ساخته خواهد شد.


بازی در این فیلم می‌تواند نقطه عطفی برای فاستر باشد که تاکنون بیشتر در نقش‌های مکمل ظاهر شده است. او در فیلم های مختلفی همبازی بازیگرانی چون رونی مارا، مارگ والبرگ و اریک بانا بوده است.


پس از این که برای کمیته ورزش آمریکا مسجل شد که آرمسترانگ از مواد نیروزا استفاده می کرده، همه مدال ها و عنوان های قهرمانی اش را از دست داد و سرانجام در یک برنامه تلویزیونی اقرار کرد که از این مواد استفاده می‌کرده است.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …