نمایندگان صنوف سینما به وزارت ارشاد رفتند/ نامه‌نگاری برای مکان مجمع خانه‌سینما


فرهاد توحیدی رئیس هیئت مدیره و سخنگوی خانه سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب که در تلاش هستیم تا مجمع عمومی امروز 6 مرداد ماه در خانه سینما برگزار شود، گفت: 6 نفر از روسای اصناف تا دقایق دیگر به سازمان سینمایی می‌روند تا نامه‌ای را مبنی بر اینکه اجازه برگزاری مجمع عمومی خانه سینما در ساختمان شماره یک صادر شود، ارائه دهند. همچنین آنها اساسنامه قانونی 26 صنف را هم به ارشاد برده‌اند.


وی توضیح داد: تصمیمات جدید خانه سینما بستگی به جواب سازمان سینمایی به نامه‌ ما و اساسنامه صنوف دارد. از جمله دوستانی که قرار است امروز به سازمان سینمایی بروند، می توان به حسن حسن دوست رئیس کانون تدوینگران سینمای ایران، غلامرضا موسوی رئیس شورای عالی تهیه کنندگان، علی دهکردی رئیس انجمن بازیگران، محمد آلادپوش رئیس انجمن مدیران فیلمبرداری، جعفر صانعی‌مقدم رئیس انجمن مستندسازان و پروین صفری رئیس انجمن طراحان صحنه و لباس اشاره کرد.


خانه سینما شماره یک، 25 تیر ماه سال جاری به دست نیروی انتظامی سپرده شد تا حفاظت این ساختمان را برعهده بگیرد. این حفاظت قرار بود تا روز 6 مرداد ماه برای برگزاری مجمع عمومی خانه سینما ادامه داشته باشد اما بعد از این که هیئت مدیره خانه سینما از نیروی انتظامی درخواست کرد تا ساختمان شماره یک را برای برگزاری مجمع عمومی به اهالی سینما تحویل دهد، نیروی انتظامی از این کار خودداری کرد. همین مسئله سبب شد تا اعضای خانه سینما برای برگزاری مجمع عمومی در روز 6 مرداد ماه تلاش کنند تا اجازه ورود به خانه سینما را دریافت کنند.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …