ویژه برنامه‌های رادیو ایران برای شهادت امیرالمومنین


به گزارش خبرنگار مهر، در برنامه “ساده مثل صبح” رادیو ایران كه از ساعت 6:45 فردا صبح سه شنبه هشتم مرداد پخش مي‌شود، دكتر كوشكي در خصوص روز قدس روز همدلي مسلمانان جهان در مقابله با جنايتكاران صهيونيست صحبت مي‌كند.


در “به رسم باران” كاري از گروه خانواده نیز با حضور كارشناساني همچون حجت السلام اسدالله طاهر رضي و سيد حميد رضا محتشمي (كارشناس مهارت‌هاي زندگي) و حاميان ايتام به حمايت و دستگيري از يتيمان تاكيد مي‌شود. ثواب كمك كردن، اينكه هيچ كاري در اين دنيا بي نتيجه نيست و گفتگو با چند بچه يتيم و حاميان آنها و اشاره به بركات اين كار از ديگر بخش‌هاي اين برنامه است.


“به رسم باران” از ساعت 9 صبح با سردبيري سمانه حيدرزاده، گويندگي مهدي طهماسبي و مهري قله ريز، آيتم سازي گلريز وكيلي و تهيه كنندگي محمد طارمي پخش مي‌شود.


همچنین “محراب عشق” كاري از گروه فرهنگ راديو ايران به سردبيري ريحانه يزدان دوست به بازخواني اشعار سروده شده شاعران معاصر در مرثيه حضرت علي (ع) مي‌پردازد. اين برنامه از ساعت 8:45 صبح پخش مي‌شود.


گروه اندیشه رادیو ایران نیز همزمان با فرا رسیدن شهادت حضرت علی (ع) برای ایجاد فضایی معنوی برنامه “از محراب تا معراج” را روانه آنتن می‌کند. این برنامه که رویکردی اطلاع رسانی دارد، آیات قرآنی منتسب به حضرت علی(ع) را از نگاه موحد کارشناس مذهبی مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهد. حسین معصومی سردبیر و تهیه کننده، محمد محمد نصرآبادی کارشناس مجری و مهدی طهماسبی گوینده این برنامه هستند که از ساعت 10:30 پخش مي‌شود.


ساعت 12:00 ظهر در “روضه مجلسي” رادیو ایران هم به مناسبت شهادت حضرت علي (ع) روضه‌هايي پخش مي‌شود. فعالیت‌های انسان دوستانه موسسه خیریه مهرانه نيز در در قالب یک گزارش مستند تقدیم علاقمندان می‌شود.


در ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع) برنامه “در همین حوالی” که کاری از گروه خانواده رادیو ایران است، به منظور آگاهی بیشتر شنوندگان با فعالیت‌های خیرخواهانه مردم، با گذری بر موسسه خیریه مهرانه، فعالیت‌های بشردوستانه این نهاد برای کمک به مبتلایان به بیماری سرطان را از نگاه مهندس وثوق رییس هیات امنای موسسه این نهاد، سیما اربابی خیر و نیکوکار و کریمیان متخصص و جراح عمومی مورد بررسی قرار می‌دهد.


اين برنامه با سردبيري، تهيه كنندگي و گزارشگري سمانه حيدرزاده از ساعت 16:45 پخش مي‌شود.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …