تهاجم برندهای جهانی هتلداری درمنطقه خلیج فارس

IMAGE635043982560492508

درشرایطی که مصر همچنان درتقلا و بحران به سر می‌برد ،عربستان سعودی و امارات به عنوان بزرگ‎ترین بازارهای خاورمیانه فرصت‎های ازدست رفته را جبران می‎کنند.

به گزارش سی ان بی سی درشرایطی که اقتصاد اروپا همچنان در کشاکش با بحران و رکود است ، برندهای شاخص جهانی در صنعت هتلداری توسعه تهاجمی و برق آسایی را در منطقه عربی خلیج فارس آغاز کرده‎اند تا از این رهگذر سود اقتصادی مناسبی را در شرایط رکود اقتصاد اروپا بدست آورند.
این گزارش به نقل از “ریچارد سالامون” مدیر اجرایی گروه هتلداری اینتر کنتینانتال ” یکی از بزرگ‎ترین گروه هتلداری چهان می‎افزاید:«تردید ی نیست که ما منابع بسیار مهمی را در چین و هند و در خاورمیانه سرمایه گذاری کرده‎ایم . »
وی می افزاید:«با وجود همه این سرمایه گذاری‎ها، کشور امارات و سعودی واقعا به عنوان دو محرک بزرگ اقتصادی برای ما عمل می‎کنند. به ویژه با توجه به برخی جریان‎های منفی جاری در بازارهایی چون مصر و تونس این کشورها اهمیت بیشتری می‎یابند. »
به گفته وی ابوظبی به تنهایی قرار است تا سال ۲۰۱۵ میزبان بیش از ۱۵ میلیون گردشگر باشد و این به معنی رشد ابوظبی به یک مقصد گردشگری بین‎المللی با نفوذ جهانی است.
“آرنی سورنسون” مدیر اجرایی هتل بین‎المللی ماریوت نیز گفت:« من بازارهای ایالات متحده عربی را بسیار نیرومند و جذاب دیدم شما می توانید شاهد منابع عظیم مالی و فرهنگی باشید که می‎تواند دراین شرایط تاب آورد . دراین جا کشورهایی هستند که آزادانه درباره افزایش رشد تعداد مسافران و رشد بازارهای تجاری عمل می‎کنند. این چیزی است که برای ما فرصتی برای حرکت تلقی می‎شود.»

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …