۷ مدیرکل و معاون در ۱۰ روز اخیر در سازمان میراث فرهنگی برکنار شدند

برکناری‌ ۷ مدیرکل و معاون سازمان میراث فرهنگی

۷ مدیرکل و معاون در ۱۰ روز اخیر در سازمان میراث فرهنگی برکنار شدند که ۳ نفر آنها طی امروز از سمت خود کنار گذاشته شدند.

، در روزهای پایانی دولت دهم شاهد تغییرات مدیریتی‌ هستیم که باید سؤال کرد که آیا این تغییرات کارشناسانه انجام شده است و مدیر جدید در این دو روز باقی‌مانده کاری از دستش برمی‌آید یا خیر؟

طی دو هفته اخیر‌، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان، مدیرکل مراکز اقامتی و خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی و معاون وی و مدیرکل دفتر طرح‌های توسعه معاونت سرمایه‌گذاری برکنار شدند. امروز هم مدیرکل مناطق نمونه گردشگری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه و لرستان هم از سمت خود برکنار شدند.

محمدشریف ملک‌زاده، رئیس سازمان میراث فرهنگی در نشستی،‌ در پاسخ به این سؤال خبرگزاری تسنیم “طی دو سال گذشته 19 رئیس‌کل و معاون در سازمان میراث فرهنگی عوض شد که تغییر سه معاون در زمان حضور شما بود، آیا این تغییر مدیریت‌ها به اجرای سیاست‌های سازمان ضربه نمی‌زند؟” اظهار داشت: حتی اگر یک ثانیه به پایان حضورم مانده باشد اگر کسی را صلاح ندانم حذف می‌کنم و این مسئولیت قانونی من است.

حال باید سؤال کرد: تعویض این مسئولیت‌های مهم در دو روز پایانی مسئولیت ملک‌زاده چه تحلیل‌های کارشناسانه‌ای در عقبه خود داشته و چه نتایجی در پی خواهد داشت؟ آیا در دو روز پایانی مسئولیت، مدیران جدید می‌توانند شاهکار کنند یا علت دیگری را در پشت پرده این برکناری‌ها باید جست‌وجو کرد؟

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …