احوال‌پرسی فرشته طائرپور با احمدرضا احمدی/ مرد شاعر با باتری قلبش هم شوخی می‌کند


فرشته طائرپور با اشاره به دیدار و عیادت دیروز خود از احمدرضا احمدی شاعر نامدار کشور که این روزها در بخش سی. سی. یو بیمارستان آتیه به سر می‌برد به خبرنگار مهر گفت: شکر خدا حال عمومی وی خوب و مساعد بود و می‌توانست مثل همیشه شیرین حرف بزند.


وی ادامه داد: البته احمدرضا احمدی به دلیل بیماری های سال‌های اخیرش جسمش کمی ضعیف شده اما خوشبختانه به لحاظ روحی مانند همیشه هوشیار و طنزپرداز است. فعلا قلبش با باتری موقت کار می کند و باید منتظر شد تا جراحی اصلی فردا انجام شود. امیدوارم با دعای همه علاقمندانش نتیجه عمل ختم به خیر شود.


این تهیه کننده فیلم های سینمایی از شوخی های احمدرضا احمدی در طول دیدارش سخن گفت و بیان کرد: تا وارد شدم گفت “بیا و ببین من تنها شاعری هستم که با باتری کار می‌کند” و مثل همیشه با شوخی و طنز به حرفش ادامه داد و از حال همه و اتفاقات جدید در مورد وزارت ارشاد پرسید.


این تهیه‌کننده سینما افزود: دوستی من با احمدرضا و خانواده‌اش به سال 60 برمی گردد که من در کانون پرورش فکری سرپرست مرکز نگارش و ویرایش کتاب های داستانی کودکان بودم و او یکی از کارشناسان و ادیتورهای آن مرکز بود. چند سال بعد هم با هم یک مجموعه 26 قسمتی مستند از زندگی چهره های شاخص موسیقی و ادبیات و شهرسازی و نقاشی ساختیم که او همواره علاقمند و پیگیر ادامه آن بود. کنار تختش در بیمارستان به او قول دادم که به محض بهبودی حالش کار را ادامه خواهیم داد.


نویسنده فیلمنامه “آیینه های روبرو” همچنین از کثرت مراجعه و تماس های مکرر تلفنی دوستان و علاقمندان این شاعر برای احوالپرسی گفت و اضافه کرد: تعداد عیادت‌کنندگان از احمدرضا به قدری زیاد بوده که پزشک معالجش او را ممنوع الملاقات کرده است و فعلا ماهور (دختر احمدرضا) با مراجعان در راهروی سی.سی.یو دیدار می‌کند و به تلفن های احوالپرسی جواب می دهد و البته همه تماس ها و مراجعه ها را به اطلاع پدرش می رساند.


طائرپور در پایان اظهار کرد: ماهور که به همراه مادرش در تمام این سال‌ها به مراقبت عاشقانه از احمدرضا احمدی مشغول بوده از اینکه پدرش این‌همه محبوب چهره های آشنا و گمنام است، با من حرف زد و از احوالپرسی تلفنی سید محمد خاتمی و دوستان خارج از کشور تا مراجعه جمعی از هنرمندان و شاعران جوان به بیمارستان گفت. امیدوارم دعای خیر همه این علاقمندان برای سلامتی احمدرضا و موفقیت جراحانی که فردا او را عمل خواهند کرد مورد قبول درگاه حق قرار گیرد.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …