هیات انتخاب و داوری ششمین دوسالانه تصویرگری مشخص شد


به گزارش خبرگزاری مهر، 10 هنرمند تصویرگر انتخاب و داوری ششمین دوسالانه تصویرگری را بر عهده دارند.


سیدفضل‌الله طباطبایی، پژمان رحیمیزاده، هدا حدادی، مرتضی زاهدی و محمد طلوعی اعضای هیات انتخاب ششمین دوسالانه تصویرگری هستند و فرشید مثقالی، بهزاد غریبپور، رضا لواسانی، فرشید شفیعی و علیرضا گلدوزیان آثار دوسالانه را داوری می‌كنند.


ششمین دوسالانه تصویرگری مهرماه برگزار خواهد شد و تصویرگران تا 14 شهریور ماه می‌توانند از طریق سایت دوسالانه ثبت‌نام كنند و آثار خود را ارسال كنند.


دوسالانه امسال در سه بخش تصویرگری كتاب‌های منتشر شده 10 سال اخیر در دو گروه سنی خردسال و كودك و نوجوان، بخش موضوعی جهان نورها و سایه‌ها در سه گروه سنی خردسال، كودك و نوجوان و جوان و بخش استعداد جوان برای تصویرگرانی كه به ادبیات داستانی علاقه دارند اما كتاب منتشر نكرده‌اند برگزار می‌شود. بخش غیر رقابتی دوسالانه نیز با عنوان دنیای جدید تصویرگری برگزار می‌شود.


دبیرخانه دوسالانه بنا به درخواست تعداد قابل توجهی از تصویرگران كه كتاب‌هایشان در مرحله انتشار متوقف مانده تصمیم گرفت كه امكان حضور این تصویرگران در دوسالانه فراهم شود.


این گروه از تصویرگران در صورتی كه كتاب‌هایشان صفحه‌آرایی شده، از كتابخانه ملی ایران فیپا گرفته و دارای شابك معتبر باشند و فقط منتظر مرحله چاپ و نشر باشند می‌توانند در ششمین دوسالانه تصویرگری شركت كنند البته برای این گروه هر تصویرگر مجاز است فقط یك عنوان از چنین كتاب‌هایی را در دوسالانه شركت دهد.


ششمین دوسالانه تصویرگری به دبیری كیانوش غریب‌پور از سوی مركز هنرهای تجسمی با همكاری انجمن فرهنگی- هنری تصویرگران و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر مهر ماه در تهران برگزار می‌شود.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …