امتیاز “دهلیز” اکران آن در دولت تدبیر و امید است


به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی”دهلیز” به کارگردانی بهروز شعیبی شب گذشته، جمعه 18 مردادماه با حضور عوامل نمایش و تعدادی از هنرمندان سینما در تالار ایوان شمس برگزار شد.


در این مراسم هنرمندانی چون مهتاب کرامتی، مجید صالحی، مسعود کرامتی، مسعود فروتن، فرهاد توحیدی، امیر اثباتی، مجید برزگر، حسن پورشیرازی، رحمان فضلی، پریوش نظریه، نگار عابدی، حسین معززی نیا و چهره‌های سیاسی چون محمد علی ابطحی و علی جنتی وزیر پیشنهادی دولت یازدهم برای سکانداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و… حضور داشتند. هانیه توسلی و رضا عطاران بازیگران، محمود رضوی تهیه کننده فیلم، علی اصغری نویسنده فیلمنامه و… از جمله عوامل فیلم “دهلیز” بودند که در این مراسم حضور داشتند.


بهروز شعیبی در مراسم افتتاحیه فیلمش با ابراز خرسندی از اکران فیلم “دهلیز” عنوان کرد: دلیل موفقیت “دهلیز” همکاری با گروهی همراه و پرتلاش بوده است. از اینکه این فیلم در دولت یازدهم اکران شده خوشحالم چون یکی از امتیازاتی که “دهلیز” دارد اکران شدن آن در دولت تدبیر و امید است.



در بخش دیگری از این مراسم حسین معززی نیا با اشاره به اینکه این فیلم از معدود آثاری است که ارزش تماشاکردن دارد،گفت: تکلیف این فیلم با خودش معلوم است و علاقه فیلمساز به اثرش در فیلم کاملا به چشم می خورد. امیدوارم شعیبی راهی را که در سینما پیش گرفته ادامه دهد و دچار ویروسی که در سینمای ایران موجود است و سبب هدر رفتن استعدادها می شود، نشود.


رضا عطاران بازیگر “دهلیز” که در این اثر سینمایی در نقشی جدی و متفاوت با دیگر فیلم هایش حاضر شده است نیز عنوان کرد: با وجود اینکه با فضای این فیلم جور نبودم خوشحالم كه در نهایت قصه فيلم با وجود من خراب نشده است. برای بهروز شعیبی نیز آرزوی موفقیت دارم.


هانیه توسلی نیز از حضور در این فیلم سینمایی ابراز خرسندی و اظهار امیدواری کرد که مخاطبان از دیدن این اثر لذت ببرند. در پایان این مراسم از عوامل فیلم “دهلیز” تقدیر شد  و بعد از آن نیز فیلم برای علاقمندان و مهمانان به نمایش درآمد.


این برنامه همانقدر که سخنرانی کم داشت ولی دید و بازدید اهالی سینما و خانواده‌هایشان در آن بارز بود. همچنین حضور وزیر ارشاد پیشنهادی دولت یازدهم هم در این مراسم جالب توجه بود. بازار عکاسی در مراسم شب گذشته داغ بود.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …