انتخاب “انرژی” به عنوان موضوع رشته پوستر در جشنواره تجسمی فجر


به گزارش خبرگزاری مهر،‌ رشته پوستر ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر با موضوع انرژی به صورت بین المللی برگزار می شود و طراحان گرافیک می توانند تا 29 آذرماه حداکثر سه اثر در این رشته به سایت جشنواره به نشانی www.ivafestival.ir ارسال کنند.


بخش ملی ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته های نقاشی با موضوع انسان معاصر، خوشنویسی در سه گرایش نستعلیق، شکسته نستعلیق و نسخ و ثلث با موضوع آزاد، نگارگری در سه گرایش نقاشی ایرانی با موضوع شعائر ایرانی-اسلامی و تذهیب و گل ومرغ با موضوع آزاد، مجسمه سازی با موضوع راه بی انتها و سرامیک هنری با موضوع آزاد برگزار می شود.


بخش بین‌الملل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی در رشته های کاریکاتور در دو گرایش کارتون با موضوع هنر و چهره با موضوع سیاستمداران مطرح جهان، عکاسی در گرایش مستند با موضوع امید و شادی های زندگی، پوستر با موضوع انرژی و تصویر سازی با موضوع خانواده برگزار می شود.


فراخوان بخش مکمل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته های فیلم های مستند هنرهای تجسمی و مقالات علمی به زودی اعلام می‌شود.


هنرمندان برای شرکت در بخش ملی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی می توانند تا 29 آذرماه سال جاری در سایت جشنواره به نشانی www.ivafestival.irثبت نام کنند و آثارشان را ارسال کنند.


هنرمندان برای شرکت در هر یک از رشته‌های جشنواره می‌توانند پس از مطالعه کلیات فراخوان در سایت جشنواره، فراخوان رشته مورد نظر را مطالعه و فرم ثبت نام را تکمیل کنند.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …