دولت یازدهم از هنر تئاتر بیش از گذشته حمایت کند


به گزارش خبرگزاری مهر، شب گذشته 22 مردادماه محمدرضا عارف به اتفاق خانواده و همین طور جمعی از هنرمندان به تماشای نمایش “باغبان مرگ” نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانی آروند دشت آرای نشست. پس از پایان نمایش، آروند دشت آرای نمایش را به عارف تقدیم کرد.


هنرمندانی چون مسعود رایگان، رویا تیموریان، نظام الدین کیایی، سحر دولتشاهی، فروغ میرتهماسب و… نیز شب گذشته به تماشای این نمایش آمده بودند.


محمدرضاعارف نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از اتمام این نمایش با تشکر از زحمات گروه اجرایی درباره اثر گفت: شاهد نمایش زیبا و پرزحمتی بودیم که توسط آقای آتیلا پسیانی و خانم طناز طباطبایی به بهترین نحو اجرا شد. نمایشی که به موضوع جامعه شناختی خوبی پرداخته بود و تماشایش را به دیگران نیز توصیه می کنم.


وی در ادامه درباره وضعیت کلی تئاتر این گونه گفت: تئاتر جزو هنرهای ارزنده ای است که امیدوارم دولت یازدهم از آن بیش از پیش حمایت کند. با وجود محدودیت سالن‌ها و هنرمندان، کمک دولت به این هنر می تواند به گسترش آن کمک ویژه ای کند. همچنین حمایت از این هنر در بخش دانشگاهی نیز بسیار لازم و ضروری است. نباید فراموش کرد که هر هنرمند ایرانی یک سفیر فرهنگی است که با ارائه هنرش در خارج از ایران می تواند تصویری ماندگار از ایران و ایرانی ارائه کند و پیام اصیل فرهنگ ایرانی را به گوش جهانیان برساند، بنابراین باید از تئاتر حمایت شود و برای گسترش آن تلاش کرد.


“باغبان مرگ” با بازی آتیلا پسیانی و طناز طباطبایی تا پایان مردادماه هر شب ساعت 21 بروی صحنه تالار شمس می رود. تالار شمس در اقدسیه(موحد دانش)، بعد از آجودانیه، کوچه نیلوفر، پلاک 3 واقع شده است.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …