کریستوفر نولان فیلمبرداری “میان ستاره‌ای” را آغاز کرد


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، به گفته کمپانی‌های برادران وارنر و پارامونت فیلمبرداری فیلم مورد انتظار و در عین حال کاملا مخفی کریستوفر نولان در آلبرتای کانادا آغاز شد. نولان این فیلم را کارگردانی می‌کند و کار نویسندگی‌اش را هم خودش همراه برادرش جاناتان انجام داده است.


فیلم “میان ستاره‌ای” فوق سری و جدید نولان بر ماجراجویی‌های گروهی از کاشفان تمرکز می‌کند که از یک سیاهچال فضایی برای عبور از مرزهای سفرهای فضایی انسانی استفاده می کنند تا بتوانند فضاهای دوردست را در سفری میان ستاره‌ای کشف کنند. باور می رود که داستان شامل سفر در زمان و بعدهای زمانی و مکانی دیگر نیز بشود، با این حال جزییات بیشتر هنوز مشخص نشده اند.


این فیلم از گروه بزرگی از بازیگران معروف هالیوود مانند آن هاتاوی، جسیکا چستین، متیو مک کانهی، مایکل کین، وس بنتلی، توفر گریس، جان لیتگاو، کیسی افلک، الن بورستین و دیوید ایلوو نیز بهره می‌برد.


همسر و شریک نولان اما توماس هم در این فیلم در کنار اوست و هانس زیمر نیز کار آهنگسازی فیلم را بر عهده دارد. “میان ستاره‌ای” در هر دو فرمت 35 میلی متری و آی مکس فیلمبرداری می‌شود و در تاریخ 7 نوامبر 2014 اکران خواهد شد. کار پخش فیلم در آمریکا بر عهده کمپانی پارامونت است و برادران وارنر هم کار پخش بین‌المللی آن را انجام می‌دهند.


“شوالیه تارکی برمی‌خیزد” آخرین فیلم اکران شده نولان بود که سال پیش توجه زیادی را معطوف خود ساخت.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …