کارگردان “قوی سیاه” این بار به دنبال “گنجشک قرمز” می‌رود


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، دارن آرنوفسکی کارگردان آمریکایی قصد دارد این فیلم را با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته جیسون متیوز کارگردانی کند.


کمپانی فوکس قرن بیستم با بستن هفت قرارداد در ماه آوریل همه حقوق استفاده از این کتاب را خرید. این کتاب ماه ژوئن امسال توسط اسکرایبر منتشر شد.


داستان این کتاب در روسیه معاصر می‌گذرد و درباره دومینیکا اگورووا یک افسر سازمان اطلاعات است که تلاش می‌کند در روند بوروکراسی سخت دوره پس از فروپاشی شوروی دوام بیاورد. او باید در عملیاتی در برابر یک مامور سازمان سیا که عملیات امنیتی مهمی را علیه روسیه اداره می‌کند، وارد عمل شود. از اینجاست که قصه به لایه‌های عمیق‌تر ماجراهای جاسوسی بین دو کشور وارد می‌شود.  


دارن آرونوفسکی 44 ساله کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده آمریکایی است. او تحصیلاتش را در دانشگاه هاروارد و انستیتوی فیلمسازی آمریکا در دو رشته فیلمسازی زنده و نظریه فیلم پویانمایی به اتمام رسانده است. اولین فیلم او با عنوان “پی” در سال  1998 ساخته شد. “قوی سیاه” با بازی ناتالی پورتمن از جدیدترین فیلم‌های وی است که سال 2010 ساخته شد. او اکنون فیلم “نوح” را در مراحل پس از تولید دارد.


او این روزها همچنین درباره پروژه‌ای با موضوع جرج واشنگتن فکر می‌کند.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …