اکران اول “دایانا” در جشنواره فیلم زوریخ


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، در این جشنواره سینمایی فیلم “گره شیطان” اثر آتوم آگویان و فیلم “مرد راه آهن” با بازی کالین فرث نیز برای اولین بار نمایش داده می شوند.


در جشنواره فیلم زوریخ 2013 شماری از مهمترین فیلم‌های سال به نمایش در می‌آیند که فیلم زندگینامه‌ای “دایانا” به کارگردانی اولیور هیرشبیگل با بازی نائومی واتس در نقش دایانا، فیلم “جاذبه” به کارگردانی آلفونسو کوارون با بازی جورج کلونی و ساندرا بولاک و درام “مرد راه آهن” به کارگردانی جاناتان تپلیتسکی و با بازی کالین فرث از جمله آنها هستند.


در نهمین سال برگزاری این جشنواره بین المللی، جدیدترین فیلم آتوم آگویان کارگردان کانادایی با عنوان “گره شیطان” و یک درام جنایی با بازی ریز وایتراسپون و نیز درام تحسین‌شده “همه چیز از دست رفته” به کارگردانی جی.سی چندور با بازی رابرت ردفورد که اولین بار یک نمایش در جشنواره فیلم کن داشت، نیز به نمایش در می‌آیند.


فیلم “جو” به کارگردانی دیوید گوردون گرین با بازی نیکلاس کیج و فیلم رمانتیک کمدی “تعطیلات آخر هفته” از راجر میشل با بازی جیم برادبنتا و لیندسی دانکن در نقش یک زوج بریتانیایی که در سالگرد ازدواجشان به عنوان دومین ماه عسل به پاریس می روند از دیگر فیلم های خارجی این جشنواره هستند.   


نهمین جشنواره بین المللی فیلم  زوریخ از 26 سپتامبر تا 6 اکتبر (4 تا 14 مهر) برپا می شود. مارک فورستر کارگردان آلمانی-سوییسی که فیلم “جنگ جهانی زد” را کارگردانی کرده ریاست گروه داوری رقابت های امسال این جشنواره را برعهده دارد.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …