افخمی “آذر، شهدخت، پرویز و دیگران” را شهریور کلید می‌زند


بهروز افخمی در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار مهر درباره فیلم جدیدش که مجوز ساخت گرفته است، گفت: پروانه ساخت این فیلم به تازگی صادر شده و ما هم به تازگی پیش‌تولید را آغاز کرده‌ایم و طبق برنامه شهریور ماه فیلم را کلید خواهیم زد.


این کارگردان سینمای ایران افزود: پیش از این قرار بود مرجان شیرمحمدی ساخت این فیلم را برعهده بگیرد اما در نهایت تصمیم بر این شد که خودم آن را کارگردانی کنم. البته فیلمنامه این فیلم را با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته همسرم مرجان شیرمحمدی به نگارش درآوردم که این کتاب برای نمایشگاه کتاب امسال منتشر شد.


وی همچنین این روزها در مقام مشاور کارگردان نمایش “نام همه مصلوبان عیسی است” به کارگردانی ایوب آقاخانی وارد عرصه تئاتر شده است درباره استقبال از این نمایش توضیح داد: خوشبختانه کار با استقبال خوبی روبرو شده است و من از نتیجه آن راضی هستم. البته نمایشنامه بسیار خوبی هم دارد.


افخمی ادامه داد: این کار برای من فقط یک تجربه محسوب می شود و بعید می دانم در حوزه تئاتر بیشتر از این وارد شوم چرا که من علاقمند به فیلمسازی هستم. در “نام همه مصلوبان عیسی است” همسرم به ایفای نقش می پردازد و از طرف دیگر کارگردان از من خواست که در کنار وی به عنوان مشاور باشم.


وی همچنین درباره نمایش آخرین ساخته سینمای‌اش با نام “صدای تیره” در کانادا و اکران آن در ایران گفت: من دوست دارم فیلم را در ایران اکران عمومی کنم. اما در حال حاضر منتظر نظر نهایی تهیه‌کننده خارجی اثر هستم.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …