کیارستمی به خانه هنرمندان می‌آید/ افتتاح یک سینما تک دیگر


به گزارش ایرانگرد نیوز، آیین افتتاح سینما تک خانه هنرمندان ایران دوشنبه 28 مرداد از ساعت 17 با حضور هنرمندان و منتقدان در تالار استاد فریدون ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.


کیوان کثیریان مدیر سینما تک خانه هنرمندان ایران درباره آیین افتاح سینما تک گفت: دوشنبه 28 مرداد سینما تک خانه هنرمندان ایران با نمایش فیلم “جاده” به کارگردانی عباس کیارستمی با حضور  مجید سرسنگی، محمدرضا اصلانی، خسرو سینایی،  احمد الستی، محمدرضا درویشی، نورالدین زرین‌کلک و عباس کیارستمی در تالار استاد فریدون ناصری در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. بعد از نمایش، فیلم از سوی منتقدان و هنرمندان مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.


کثیریان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به نمایش فیلم‌های سینما تک خانه هنرمندان اشاره کرد و گفت: سینما تک نمایش فیلم‌های خاص و صحبت کردن درباره آنها توسط کارشناسان است و منظور از نمایش فیلم‌های خاص، فیلم‌هایی هستند که کمتر دیده شده‌اند یا فیلم‌هایی که مخاطب خاصی دارند و یا فیلم‌هایی که شاید امکان دیدنشان در جاهای دیگر کمتر باشد و نمایش فیلم‌هایی که به صحبت کردن بیشتر نیاز دارند.


برنامه‌های سینما تک خانه هنرمندان ایران دوشنبه هر هفته در تالار استاد فریدون ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.


علاقه‌مندان برای حضور در آیین افتتاح سینما تک خانه هنرمندان ایران می‌توانند دوشنبه 28 مرداد از ساعت 17 به تالار استاد فریدون ناصری خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.


در حال حاضر موزه هنرهای معاصر تهران نیز دارای یک سینما تک است که از قدیم برنامه‌های نقد و نمایش فیلم داشته است و این روزها نمایش و نقد آثار مسعود کیمیایی را میزبانی می‌کند.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …