پایان فیلمبرداری “شیار 143” تا 10 روز دیگر/ بازی جواد عزتی آغاز شد


به گزارش ایرانگرد نیوز، تمام فیلمبرداری این فیلم در معدن مس سرچشمه کرمان انجام شده است. این منطقه به دلیل فضای امنیتی که دارد تا کنون به عنوان لوکیشن در اختیار هیچ فیلمی قرار نگرفته است و این برای اولین بار است که یک اثر سینمایی به طور کامل در این شهر فیلمبرداری می شود.


بازی مریلا زارعی در “شیار 143” به پایان رسیده است و به تازگی جواد عزتی جلوی دوربین رفته و پیش‌بینی می‌شود تا 10 روز دیگر فیلمبرداری این پروژه که در ژانر دفاع مقدس است به پایان برسد.


چند روز پیش علی اصغر پورمحمدی قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پشت صحنه  فیلم دیدار و از عوامل این فیلم تقدیر کرد. همچنین قائم مقام وزیر ضمن تقدیر از عوامل فیلم، به طور ویژه از مریلا زارعی، بازیگر اول این فیلم تجلیل کرد.


در فیلم “شیار 143” ساخته نرگس آبیار برای اولین بار در سینمای ایران گروه در معدن مس سرچشمه صحنه هایی را به تصویر کشیدند. در حال حاضر گروه تولید به مدیریت محمد یمینی و گروه صحنه و لباس به مدیریت کامیاب امین عشایری مشغول آماده‌سازی لباس‌ها و لوکیشن‌ها و ابزار‌های مورد نیاز برای پایان فیلمبرداری هستند.


فیلمبرداری تازه ترین ساخته نرگس آبیار چندی پیش طی مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مس سرچشمه رفسنجان آغاز شد. طبق برآورد بهزاد هاشمی مجری طرح، مرحله فیلمبرداری این پروژه تا 10 روز دیگر ادامه خواهد داشت.


“شیار 143” توسط ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی تهیه شده است و بازیگرانی چون  مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی ،جواد عزتی، حسام بیگدلو، یداله شادمانی، زهرا مرادی، سامان صفاری، محیا دهقانی… به ایفای نقش می پردازند.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …