“عقاید یک آکتور سینما” در شبکه نمایش خانگی/ آنچه می‌خواهید درباره هنرمندان بدانید

به گزارش ایرانگرد نیوز ، این مجموعه شامل گفتگوهای بازیگران مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر٬ درباره‌ زندگی خصوصی و کارهای هنری آنان با یکدیگر  است. گفتگوهای این مجموعه در فضایی متفاوت انجام شده و مخاطبان با مشاهده این مجموعه پاسخ بسیاری از سوالات خود٬ درباره شرایط زندگی و عقاید هنرمندان را پیدا می‌کنند.

 

رضا عطاران، سیامک انصاری، هانیه توسلی، امیر جعفری، علیرضا خمسه، ریما رامین‌فر، رضا یزدانی، ساره بیات، گروه پالت، بابک حمیدیان، فرهاد آییش، بهناز جعفری، مرتضی احمدی، رضا کیانیان، امید روحانی، سروش صحت، لیلی رشیدی، برزو ارجمند، محسن تنابنده، پانته‌آ بهرام، بهاره رهنما، بهنام تشکر، شقایق دهقان، محمدرضا هدایتی، الیکا عبدالرزاقی، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، ویشکا آسایش و سحر دولتشاهی بازیگران و هنرمندانی که در این مجموعه با آنان گفتگو شده است.

 

مجری طرح “عقاید یک آکتور سینما” پگاه آهنگرانی و مدیرفیلمبرداری آن بهمن کیارستمی است. این مجموعه با تهیه‌کنندگی منیژه حکمت و علی‌ سرتیپی تولید شده و مصطفی خرقه‌پوش به عنوان  سرپرست گروه تدوین با “عقاید یک آکتور سینما” همکاری داشته است.

 

منیژه حکمت هدف از ساخت این مجموعه را شناخت بیشتر مردم از عقاید و شیوه‌های زندگی هنرمندان می‌داند و معتقد است برای بازسازی چهره هنرمندان و نشان دادن واقعیت‌های زندگی بازیگران٬ این مجموعه را با همکاری عوامل حرفه‌ای سینما٬ جلوی دوربین برده است.

 

قسمت اول این مجموعه شامل گفتگوی رضا عطاران و سیامک انصاری، هانیه توسلی و امیر جعفری از امروز چهارشنبه 30 مرداد ماه٬ در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

 

این مجموعه‌ ویدیویی شامل هشت دی‌وی‌دی و هر دی‌وی‌دی شامل دو قسمت است که به صورت هفتگی در بازار شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد. سازندگان این مجموعه تلویزیونی امیدوارند حضور این هنرمندان در فضای صمیمی و طرح سوالات صریح درباره شرایط زندگی و عقاید ستاره‌های سینما و تلویزیون٬ بتواند به شناخت بیشتر مردم از این بازیگران منجر شود.

 

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …