استالونه و دنیرو در مسابقه کینه وارد رینگ می‌شوند

به گزارش ایرانگرد نیوز  به نقل از امپایرآنلاین، این کمپانی عکس‌های جدیدی از فیلم هایش را منتشر کرده که در میان آن‌ها چند عکس از فیلم جدید سیلوستر استالونه و رابرت دنیرو با نام “مسابقه کینه” نیز جای دارد. این دو بازیگر در این فیلم با کوین هارت کمدین سینمای جهان همبازی شده‌اند.

 

پیش از این تنها عکس منتشر شده از فیلم، عکسی از دنیروی خونی و ضربه‌خورده بود که از طریق توییتر منتشر شد.

 

پیتر سگال کارگردان “مسابقه کینه” است؛ کارگردانی که پروژه هایی مانند “مدیریت خشم”، “آخرین توهین” و “50 قرار اول” را در کارنامه اش دارد.

 

داستان فیلم “مسابقه کینه” که ممکن است بعضی‌ها را به یاد “راکی بالبوا” بندازد، به دهه 1980 باز می‌گردد که بیلی مک دانن (دنیرو) و هنری شارپ (استالونه) دو مبارز اهل پیتسبورگ با هم رقابت بوکس شدیدی داشتند. هر دو یکبار همدیگر را شکست داده بودند اما در سال 1983 درست قبل از مسابقه هنری شارپ بدون هیچ دلیلی به طور ناگهانی اعلام بازنشستگی می کند. سی سال بعد دانته اسلیت جونیور (هارت) که یک تبلیغ‌گر بوکس است به این دو بوکسور قدیمی پیشنهادی می دهد: وارد رینگ شوید و نتیجه را مشخص کنید.

 

فیلم “مسابقه کینه” روز هفدهم ژانویه 2014 روی پرده نقره ای می‌رود.

 

جدیدترین فیلمی که از دنیرو راهی پرده‌های سینما شد “دفترچه بارقه امید” بود که نامزدی اسکار را برای بازیگری که همین هفته هفتاد ساله شد، همراه داشت.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …