مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان منصوب شد

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان منصوب شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان در حکمی از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مسعود سلطانی فر در حکمی، رسول اشتودان را به عنوان مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان منصوب کرد.
در حکم سلطانی فر آمده است:
جناب آقای رسول اشتودن
با سلام
نظر به تعهد، تجربه و شايستگي جنابعالي ، به موجب اين حكم به عنوان « مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان كردستان» منصوب مي‌شويد.
توجه كامل به اهميت حفظ و نگهداري از ميراث ارزشمند فرهنگي- تاريخي، رشد و توسعه صنايع‌دستي و گردشگري و بهره‌گيري از توان تخصصي صاحب‌نظران، انديشمندان، كارشناسان خبره، منابع انساني موجود و تعامل جدي با مديريت عالي استان و مسئولان استاني، هماهنگي با حوزه‌هاي كاري در سازمان مركزي ، توجه به مسائل انساني، ايجاد فضاي صميمي و دوستانه با فراهم كردن زمينه‌هاي پيشرفت شغلي كاركنان از مهمترين وظايف مديريتي است كه انتظار مي‌رود در راستاي تحقق اهداف متعالي سازمان گام‌هاي مؤثري برداريد.
توفيق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي و فرهنگ و هنر كشور عزيزمان ايران با رعايت اصول قانون‌مداري، اعتدال‌گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد از درگاه حضرت حق خواستارم.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …