برگزاری نشست صمیمانه تشکل های مردم نهاد با معاون رئیس جمهور

برگزاری نشست صمیمانه تشکل های مردم نهاد با معاون رئیس جمهور

مدیر کل دفتر امورمجامع و تشکل های مردم نهاد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از برگزاری نشست صمیمانه تشکل های مردم نهاد با مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مرتضی رمضانی با اعلام این خبر در نشست با تعدادی از دبیران انجمن ها و تشکل های مردم نهاد در حوزه گردشگری که در سازمان میراث فرهنگی برگزار شد افزود: این نشست صمیمانه با هدف بررسی و تشریح مهمترین مسایل مرتبط با تشکل های مردم نهاد 20 اسفندماه جاری در سالن آمفی تاتر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: در این نشست تعدادی از معاونین و مدیران ارشد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نیز تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیرانی از وزارت امور خارجه حضور خواهند داشت.
رمضانی در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه تشکل های مردم نهاد در توسعه گردشگری ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در تشکل های گردشگری استفاده از ظرفیت های این مجامع در پیشبرد برنامه های ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر است.
به گفته وی، بر اساس صحبت های اولیه در این ستاد می توان از ظرفیت های تشکل های مردم نهاد به عنوان راهنمای گردشگری و نیز درحوزه های نظارتی استفاده کرد.
مدیر کل دفتر امورمجامع و تشکل های مردم نهاد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه تشکل های مردم نهاد نقش بسیار زیادی در پیشبرد اهداف و برنامه ریزی ها دارند یادآورشد: در حال حاضر و با توجه به فعالیت دولت یازدهم فرصت بسیار مغتنمی برای فعالیت تشکل های مردم نهاد درحوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وجود آمده و تشکل های مردم نهاد می توانند از این فرصت به نحو شایسته استفاده کنند.
گفتنی است در این نشست هم چنین تعدادی از دبیران تشکل های مردم نهاد به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون چگونگی استفاده از ظرفیت های این تشکل ها و مجامع در حوزه گردشگری و افزایش ارتباطات و تعاملات در این حوزه پرداختند.

Check Also

برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیل‌رانی ورزش کارگری، رالی تور تفریحی، …