خدا آن بالا بود كه خانه سينما بسته شد/ كانوني براي مسخره كردن آثار سينمايي


به گزارش خبرنگار مهر، امین حیایی در پشت صحنه سریال “کلاه پهلوی” با بیان اینکه ابتدا باید رفاقت ها درست شود و جای رقابت ها را بگیرد، به معضلات پیش آمده برای خانه سینما اشاره و بیان کرد: ما نباید اجازه دهیم اوضاع اینگونه شود. ما بازیگران و سینمایی‌ها باید به قدری رفاقت‌هایمان قوی باشد که چنین اتفاقاتی نیفتد.


بازیگر فیلم سینمایی “اخراجی ها”  ادامه داد: همبستگی در خانه سینما وجود نداشت و به خاطر همین به راحتی در آن رخنه پیدا شد و عده ای آدم‌ها را به جان هم انداختند و اختلاف‌هایی به وجود آوردند تا عده ای هم سود کنند و از آب گل آلود ماهی بگیرند.


وی به زمان قبل از بسته شدن خانه سینما اشاره و بیان کرد: قبل از این، زمانیکه به خانه سینما می‌رفتیم به جای تعریف از کار یکدیگر و اینکه همه به هم بها بدهند و ارزش‌های کار هم را بالا بکشند و برای هم افتخار به وجود بیاورند، پنبه یکدیگر را می‌زدند و کارها را مسخره می‌کردند. بالاخره خدایی هم آن بالا هست و نتیجه‌اش می‌شود اینکه خانه سینما بسته شود.


بازیگر فیلم “قلاده های طلا” در پایان سخنانش گفت: اگر رفاقت‌ها ایجاد شود، رقابت‌ها هم سالم می‌شود و ما حتی می‌توانیم در سطح جهانی حرف اول را بزنیم. چون توانایی، استعداد و آدم‌هایش را داریم. ما اندیشمندانی را در جامعه داریم که آن طرف دنیا نمی‌توان پیدا کرد. خیلی‌ها می‌روند آن طرف دنیا کار می‌کنند ولی دوباره برمی‌گردند همین‌جا و می‌گویند هیچ‌جا ایران نمی‌شود.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …