آغاز به کار نمایشگاه فروش سالانه انجمن هنرمندان نقاش از 20 اسفند

به گزارش ایرانگرد نیوز به نقل از سایت انجمن هنرمندان نقاش ایران، انجمن هنرمندان نقاش ایران همزمان با آخرین روزهای سال،‌ نمایشگاه فروش سالانه خود را برپا می‌کند.

 

این نمایشگاه فرصتی است برای علاقه‌مندان به خرید آثار هنری تا در آخرین روزهای سال از این نمایشگاه بازدید کنند و با صرف کمترین هزینه،‌ آثار هنری مورد علاقه خود را که با ارزش افزوده نیز همراه است، تهیه کنند.

 

نمایشگاه فروش سالانه هنرمندان نقاش که تنها به اعضای انجمن اختصاص دارد،‌ سه‌شنبه ۲۰ اسفندماه در گالری‌های خانه هنرمندان ایران آغاز به کار می‌کند.

 

هر یک از اعضای انجمن هنرمندان نقاش می‌تواند با سه اثر در این نمایشگاه شرکت داشته باشد.

 

هنرمندان ۱۹ اسفندماه باید آثار خود را به دبیرخانه انجمن تحویل دهند. ابعاد آثار این نمایشگاه باید در اضلاع بزرگ، حداکثر یک متر و در اضلاع کوچک،‌ حداقل ۳۰ سانتی متر باشد.

 

قیمت‌گذاری آثار این نمایشگاه نیز بین ۶۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان تعیین شده است و هنرمندان باید آثارشان را با توجه به این قیمت‌گذاری‌ها ارائه کنند.

 

این نمایشگاه فروش تا ۲۶ اسفندماه در خانه هنرمندان ایران برپاست.

 

نمایشگاه سالانه انجمن در سال گذشته با یادی از محمود جوادی‌پور برگزار شد و بخشی از نمایشگاه به آثار این هنرمند فقید اختصاص یافت. امسال نیز قرار بود نمایشگاه فروش سالانه انجمن در سال ۹۲ با یادی از «فریده لاشایی» همراه باشد که این مراسم بنا به پیشنهاد خانواده این هنرمند فقید به سالروز تولد وی در آبان‌ماه سال آینده موکول شد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …