بن استیلر باز هم واقعیت را گاز می‌گیرد

به گزارش ایرانگرد نیوز به نقل از ددلاین، فیلم “واقعیت گاز می گیرد” یک کمدی معروف محصول سال 1994 بود که به عنوان صدای دانشجویان آن نسل شناخته شد. اتان هاوک، وینونا رایدر، جنین گاروفالو و استیو زان از بازیگران این فیلم بودند.

 

هلن چیلدرس که فیلمنامه فیلم اصلی را نوشته بود برای نوشتن فیلمنامه سریال جدید نیز قرارداد امضا کرده است. بن استیلر که در فیلم بازی کرده بود از طریق شرکتش رد آوور کار تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را برای شبکه ان بی سی به عهده خواهد داشت.

 

سریال “واقعیت گاز می‌گیرد” بر اساس داستان فیلم ساخته می‌شود و درباره زندگی یک فارغ التحصیل کالج به نام لیلینا پیرس است که تلاش می کند تا در اوایل دهه 1990 و قبل از محبوب شدن اینترنت، زندگی حرفه ای و خصوصی اش را اداره کند. در سریال، لیلینا در شهر هوستون با دوستانش آپارتمانی دارد و همه چیز را از طریق دوربین ویدیویی ضبط می کند.

 

دبی لیبلینگ و استوارت کورنفلد در کنار استیلر کار تهیه کنندگی اجرایی سریال را بر عهده خواهند داشت. در فیلم “واقعیت گاز می‌گیرد” وینونا رایدر نقش لیلینا را بازی کرده بود. این فیلم که توسط یونیورسال پیکچرز تولید شده بود 33 میلیون دلار در سراسر دنیا فروش داشت.

 

جدیدترین فیلم بن استیلر فیلم کمدی فانتزی “زندگی مخفی والتر میتی” است که او خودش آن را کارگردانی کرده و در نقش اصلی هم بازی کرده است. این فیلم 26 دسامبر اکران می شود. استیلر اخیرا در حال مذاکره برای بازی در پروژه “پینوکیو” در کنار رابرت داونی جونیور بود.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …