سرپرست مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد منصوب شد

سرپرست مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد منصوب شد

با حکم رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، یوسف منصورزاده به عنوان سرپرست مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد منصوب شد.

به گزارش ایرانگرد نیوز در حکم مسعود سلطانی‌فر، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به منصورزاده به عنوان سرپرست مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد آمده است:

” بنا به پیشنهاد معاون میراث‌فرهنگی سازمان و نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد منصوب می‌شوید.

اهمیت و جایگاه مجموعه به لحاظ تاریخی فرهنگی، تنوع و تعداد موزه‌ها، عناصر معماری دوره‌های تاریخی و آثار ارزشمند فرهنگی-هنری، لزوم توجه به آن را دوچندان می‌کند. لذا انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی و سازماندهی مناسب و بهره‌گیری از توان کارشناسی صاحب‌نظران و استفاده از ظرفیت‌های موجود با تاکید بر حفظ و نگهداری، ساماندهی و مرمت بنا، ایجاد زمینه‌های معرفی هرچه بهتر و بیشتر مجموعه در راستای سیاست‌های سازمان فراهم شود.

امیداست در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ و هنر کشور با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید پیروز و سربلند باشید.”

یادآور می‌شود، یوسف منصورزاده باستان‌شناس بوده و دارای دکترای موزه‌داری است، وی پیش از این به عنوان مدیر گروه موزه‌داری و معاون آموزشی مرکز آموزش عالی فعالیت کرده است.

همچنین منصورزاده پیش از این در پست مشاور معاونت معرفی و آموزش سازمان مشغول به کار بوده است.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …